3852
Sök

Centrering ingående axel m90 rödblock

177 Inlägg
13 oktober 2016
Trådstartare
Hej!
När man man kör m46/m47 så har man ju ett lager i veven som ingående axeln går in i.
Men på m90 har jag för mig att man använder någon "centreringsdistans", eller har jag fel? Någon som vet hur det skall vara? smile
//Frasse
Senast redigerat av Frasser (13 oktober 2016)

Lastbilsmekaniker
5 186 Inlägg
13 oktober 2016
Är det sistnämda som är rätt men det känns så fel, själv tycker jag att det skall vara ett lager där

177 Inlägg
14 oktober 2016
Trådstartare
volvoqq skrev:
Är det sistnämda som är rätt men det känns så fel, själv tycker jag att det skall vara ett lager där

Jo de känns ju stabilare om inte annat! Men vart hittar man en sådan distans, eller måste man ha den? :s

Lastbilsmekaniker
5 186 Inlägg
14 oktober 2016
Frasser skrev:
volvoqq skrev:

Jo de känns ju stabilare om inte annat! Men vart hittar man en sådan distans, eller måste man ha den? :s

Du behöver något där annars kan det gå illa, Nya sådan som skall sitta där finns på Volvo

177 Inlägg
14 oktober 2016
Trådstartare
volvoqq skrev:
Frasser skrev:
volvoqq skrev:

Du behöver något där annars kan det gå illa, Nya sådan som skall sitta där finns på Volvo

Okajj! Vad kostar dom på ett ungefär?  smile

Sök