Att göra:
[]Montera resterande M-Tech 2 Kjolpaket
[x]Montera öppningsbara sidorutor bak
[] Komplettara cruise control & montera
[]Komplettera AC & montera
[/]Bygga slutrör på avgassystemet
[x]Lacka/montera Borbet B fälgarna
[/]Ordna oem ficklampa + led konvertera
[/] Installera dimljus & koppla in
[x]Besiktiga, åtgärda 1a från förra bes.
[]Sänka bilen ytterligare
[]Nackstöd till baksäte
[]Innerpanel till skufflucka
[/]Flytta bak batteri till skuffen som i 325
[]Installera centrallås (ska ha allt till det)
[]Premium sound högtalare till hatthylla
[/]Installera stereon
[x]Installera färddatorn
[x]Byta inredningen till M-technic säten
[x]Montera M-technic instegslister
[x]Montera e36 mittarmstöd
[]Montera reflexramp
Lite bakgrundsinfo:
Har nu sålt min vita E30 i förmån till att kunna köpa det jag vill ha till den nya som jag införskaffade i Augusti! Sålde även den röda 1602an med så nu har jag endast en bil att koncentrera mig på.
Mycket lättare då man inte har så mycket tid till övers nu
Har redan hunnit åkt 60 mil tur & retur för att hämta upp en krockad kaross med mycket godis på bl.a. öppningsbara sidorutor bak, mtech inredning, AC, farthållare etc. till nya pärlan!
Hann även med ett stop i Gävle på vägen upp och hämta upp ett komplett M-tech 2 paket:cool:
Bilen i sig nudå är en 320 i grund och botten men ombyggd till 325, sitter en m20b25 med extraktorgrenrör och öppet filter, skivor bak och grövre fjäderbenen fram. Var och hämta bilen i Mora och var förvånad över vad fin den var! Sliten svart tyginredning men annars, eftermonterat svart innertak, elhissar,elsollucka, omlackad 2009 i originalkulören Diamantschwart och Mtech 2 front
Slänger in lite bilder i hyffsad ordning så ska jag försöka få ordning senare
Sista bild på båda ihop
Bild på motorutrymmet
Kompisen hjälpte mig med en lätt polering, ska bli en mer grundlig till våren
Hämtar USA- import kaross i ö-vik! Ser lite roligt ut men polisen körde om oss på hemvägen men stirra rätt gott på oss
Sätena som var i karossen. Ska snyggas upp innan dem ska i
Kommer köra på allt svart utom sätena så behåller jag den gråa mattan o sidorna ifall man vill ha det någon gång
Sen sist en teaser på detta, ska provmonteras sen skickas på lack, fronten är ju redan på bilen så är sidokjolar, paneler, bakstöt och vinge
Behöll iallafall OZ fälgarna men vet inte vilka fälgar jag ska ha på än.. Hade tänkte D2 coils men som de ser ut nu gick pengarna till de andra grejerna.. måste ha ner bilen en bra bit för att det ska se bra ut med 15" och nu är den nästan för hög med 17" på ;P Får hoppas någon tar sig tiden att läsa allt
Tack för idag!