En fin E30 325 som ska få kläs med mtech 2 kjolpaket och som ska få all extra utrustning som fanns att tillgå :D Kommer rulla på ikoniska O.Z Turbo 2 split så småningom men måste renoveras först så blir tidigast 2018, kommer åka... Visa mer
Måste däremot sträcka upp tyget på c stolpen, tappar sträckningen när jag trycker dit tätningslisten. Blir som att det knuffar tillbaka tyget då.
Skulle sätta fast batteriet inför kommande besiktning och visste att skruven/bläcket saknades för att få fast det i framkant. Döm av min förvåning när jag letar efter en bra skruv i gamla bra o ha lådan så tittar en original skruv/pinne fram som jag tog bort på min förra E30, visste inte ens jag hade den! Såklart original ska dit då! (Lite färg kommer pigga upp den)
Har även fått hem den här Ska bytas batterier i mot nya sen ska en led lampa med e10 sockel beställas! Blir ett eget avsnitt hur man byter batteri senare
Original 325 kabel till att ha batteriet i skuffen som det är original på dem
Innan
Efter
O där tittar den ut i skuffen, ligger längs med passagerarsidan under mattan inne i kupén
Ska så småningom flytta bak batteriet men saknar just nu kåpan som täcker det i skuffen sen så har jag inte löst vart jag går på med nya kabeln i fram så batteriet får sitta på sin originalplats så länge