3466
Sök

Fyllekäk!

182 Inlägg
4 januari 2007
Trådstartare
Fyllekäk är nog det godaste som fiiiiiiinnns!!!! I LOVE IT! sitter hos bruden o äter just nu, typ det sjukaste man kan tänka sig. Fiskpinnar med pemouladsås ovh makaroner med krillkrydda... + OST! smile hehe! det var inte så dumt! fast det godaste i hela världen är förståss ett skrovmål på max med vitlöksdrella o +meny! smile fyyyyfaaaan! smilesmilesmilesmile

Körv
3 535 Inlägg
4 januari 2007
Eller en fet kebabtallrik på ett hak här i stan.. MUMS! big_smile

Truckdriving Man

182 Inlägg
4 januari 2007
Trådstartare
men ingen kan ju hålla på donken iaf? det suuuger! bor man i lule bet man att max, det är som guuuuuuuuuud ! är det lyxkäk:D ???

9 108 Inlägg
4 januari 2007
Ja detta var ju en lärorik tråd.

Körv
3 535 Inlägg
4 januari 2007
MilleN skrev:
Ja detta var ju en lärorik tråd.

WORD!

big_smile

Truckdriving Man

886 Inlägg
4 januari 2007
Fyllekäk är för mig ett besök på järntorgets(Gbg) gatukök på väg hem, minst en 150 grams hamburgare, ibland mer beroende på hur packad man är big_smile

Bancivic på låg budget:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p4237504
Min bilrelaterade facebooksida(Videos, bilder, tröjtryck m.m.):
https://www.facebook.com/TheSwedishPetrolhead

12 086 Inlägg
4 januari 2007
Stora mosmenyn med extra gurka

terazzi
4 januari 2007
lätt en 150g hamburgare pommes med grill kyrdda och en milkshake på ett gatukök big_smile haha.. går snabbt o e asgott smile haha..

45 Inlägg
4 januari 2007
Dra hem en sväng och göra havregryns gröt. Bara det att man kanske får byta tröja efter man käkat klart. Blir ju lite spill ibland när man druckit lite väl många öl.

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
4 januari 2007
mostallrik grillad korv och räksallad med ketchup över hela big_smile

2 594 Inlägg
4 januari 2007
he he jag brukar alltid rensa kylen innan jag sommnar när jag vart ute å supit
sist satt jag å en polare i fyllan å gjorde baguet men räksallad.ost,skinka gurka och tomat
jävligt gott blev det men lite söligt smile

268 Inlägg
4 januari 2007
spelar ingen roll vad det är man äter, det viktiga är att det är flottigt...som faaan! big_smile

Don't hate the player. hate the game!
Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren!

Körv
3 535 Inlägg
4 januari 2007
Statoil-mat! <3 Det finns inget som går upp emot att åka till statoil när allt annat är stängt big_smile

Truckdriving Man

Med Jetplan i generna
413 Inlägg
4 januari 2007
MAX hamburgare är optimala wink

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."

2 751 Inlägg
4 januari 2007
Frasses!!!! Dubbel 150Grammare + stor läsk & Stor pommes=3mcDonalds wink 79kr för de paketet smile inte lyckats äta upp hela ännu ehehe

Who Djaa bless no man curse

482 Inlägg
4 januari 2007
Är man full fast fortfarande kapabel till att käka, så är man inte tillräckligt full!

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

64 Inlägg
4 januari 2007
potatismos o julskinka e svin gott dan efter iaf smile

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
4 januari 2007
Slovenian skrev:
Är man full fast fortfarande kapabel till att käka, så är man inte tillräckligt full!

Lätt bästa inlägget hittills! Håller med fullt! (Hihi. fullt, kul ordval tongue).

Annars är gamla klassiska McDonalds bra som fyllekäk. Bor inte nära någon Max-affär, så aldrig ens ätit där...

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök