panda666 skrev:
Nisse1 skrev:
panda666 skrev:
det där tror ja kallas för keyless acess( man behöver bara närma sig bilen och öppna handtaget så låser den upp, skön funktion men gör inget för mig att trycka på en knapp på nyckel för att låsa upp^^) keyless go är att man inte behöver stoppa nyckel nånstans för att starta bilen, också skön funktion. Det där med att bilen låser sig automatiskt skulle ja inte heller lita på^^ även fast ja inte har nått av värde i bilen så skulle ja bli ledsen om nån snodde min barnstol^^, alla dom funktioner kan ja leva utan:) fast dom är coola. finns det ingen annan än bmw som kan koda/fixa en sån nyckel? blir oftast skitdyrt
Det heter comfort access ja, och inkluderar både öppna och låsa dörrar samt starta bilen utan att behöva ta upp nyckeln.
hehe skön funktion tycker ja, fast ja skulle endå låsa me knappen efter ja lämna bilen^^ fast nu tycker ja kanske nyckeln till f10 var ganska stor jämfört med va e39an har. dom kanske ska göra nycklarna lite mindre i framtiden på nått sett. eller fan kanske är bara jag.
Den mest irriterande funktion ja nånsin sett på en bil måste va auto start/stop funktion, att bilen dör så fort man stannar nånstans, kanske röd ljus eller nått, o sen går igång när du trampar ner koppling/eller när du släpper broms pedal på automat va ja kommer ihåg. helt värdelöst skit
Tycker som dig men det går nog på det flesta bilar att stänga av den funktionen men man måste nog göra detta varje gång man startar bilen. Så var det på en MB jag provade i slutet av förra året.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!