3422
Sök

kan man få en bil som är lika skön som en audi a6 för 20.000kr?

778 Inlägg
9 januari 2007
Trådstartare

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
9 januari 2007
Ja jag tycker att SAAB 9000 AERO är en av dom klart skönaste bilar som finns! Finns inte mycket som klår dom enligt mig..pilot stolarna i AERO är HELT underbara....(jag antar att du menar komfort mäsigt)

http://www.blocket.se/vi/10543232.htm?ca=22_s
Senast redigerat av THEBADGUY (9 januari 2007)

Allt för den där jävla hatten!

778 Inlägg
9 januari 2007
Trådstartare
THEBADGUY skrev:
Ja jag tycker att SAAB 9000 AERO är en av dom klart skönaste bilar som finns! Finns inte mycket som klår dom enligt mig..

okej jag körde en a6! idag på kör test och jag njöt varje minut jag körde den!

min familj har en saab 900 som jag bruka övnings köra och en nissan primera p11

så jag vet inte om 9000aero är så köna men jag vet ju inget om det för jag har inte pröva nån

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
9 januari 2007
Sluskk skrev:
THEBADGUY skrev:
Ja jag tycker att SAAB 9000 AERO är en av dom klart skönaste bilar som finns! Finns inte mycket som klår dom enligt mig..

så jag vet inte om 9000aero är så köna men jag vet ju inget om det för jag har inte pröva nån

provkör en 9000 AERO med pilotstolar...MUMS! big_smile

Allt för den där jävla hatten!

778 Inlägg
9 januari 2007
Trådstartare
THEBADGUY skrev:
Sluskk skrev:
THEBADGUY skrev:

provkör en 9000 AERO med pilotstolar...MUMS! big_smile

okej

Håga locals
45 Inlägg
9 januari 2007
ett tips r Mitsubishi sigma finns att få rätt hyffsade för runt 20000kr man sitter som en kung i dem och lyxig ocskå som std typ.

778 Inlägg
9 januari 2007
Trådstartare
beetelracing skrev:
ett tips r Mitsubishi sigma finns att få rätt hyffsade för runt 20000kr man sitter som en kung i dem och lyxig ocskå som std typ.

låter ganska bra men är inte sigma och galant typ samma?

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
9 januari 2007
kolla på blocket smile Finns säkert nå utrustade audis för dom pengarna big_smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

¨˜”°º•Chevy•º°”˜¨
34 Inlägg
9 januari 2007
Inte riktigt, Sigman är en 3000gt med sedan kaross. Sigmorna är riktigt grymma bilar, en polare till mig farsa har en sådan och de är snuskigt sköna att åka i tongue

MaGGoT 4 LiFe

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
9 januari 2007
Hehe närmaste du kan komma är väl en audi 100 i bra skick ? (nya karossen givetvis)

Bmw osv..

778 Inlägg
9 januari 2007
Trådstartare
UseDubbelTurbo skrev:
Hehe närmaste du kan komma är väl en audi 100 i bra skick ? (nya karossen givetvis)

ne faktis har jag råd med en audi 80 nyare model men dom är ju inte i när heten av en a6

778 Inlägg
9 januari 2007
Trådstartare
erra_90 skrev:
Inte riktigt, Sigman är en 3000gt med sedan kaross. Sigmorna är riktigt grymma bilar, en polare till mig farsa har en sådan och de är snuskigt sköna att åka i tongue

jaså big_smile

6 851 Inlägg
9 januari 2007
Kan inte mer än att hålla med om att 9000 är sköna, pilotstolar i all ära, men de vanliga jubileums (självklart i skinn) stolarna tycker jag är bättre. Pilotstolarna är i min smak något för hårda och alldeles för breda (åker runt som en vante när det svänger).

778 Inlägg
9 januari 2007
Trådstartare
Tiaz skrev:
Kan inte mer än att hålla med om att 9000 är sköna, pilotstolar i all ära, men de vanliga jubileums (självklart i skinn) stolarna tycker jag är bättre. Pilotstolarna är i min smak något för hårda och alldeles för breda (åker runt som en vante när det svänger).

är det lät å få i växlarna koplingen är mjuck tryck i men endå skarp grep och raten är som den vore gå på "el"  sen när man kör över ett gupp så käns det inget! är den så så sej ja!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
9 januari 2007
Sluskk skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

ne faktis har jag råd med en audi 80 nyare model men dom är ju inte i när heten av en a6

Nya karossen av Audi 100 är ju föregångaren till Audi A6 så Usedubbelturbo har rätt.

Heavy Metal N' Horsepower
174 Inlägg
9 januari 2007
Sluskk skrev:
Tiaz skrev:

är det lät å få i växlarna koplingen är mjuck tryck i men endå skarp grep och raten är som den vore gå på "el"  sen när man kör över ett gupp så käns det inget! är den så så sej ja!

Herregud, går du på mellanstadiet eller? Skriv ordentligt så kanske någon förstår...

Alla kan köra fort rakt fram...

778 Inlägg
9 januari 2007
Trådstartare
Nasty skrev:
Sluskk skrev:
Tiaz skrev:

Herregud, går du på mellanstadiet eller? Skriv ordentligt så kanske någon förstår...

okej pesemist

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
9 januari 2007
Senast redigerat av Mäki (9 januari 2007)

88 Inlägg
9 januari 2007
Ska du åka skönt ska du ju åka Citroën men ja snygg ? men man äker fint i dom .
annars är det ju usa bil fina att åka i så lätt att svänga med så du kan använda lillfingret smile

saabtok
1 306 Inlägg
9 januari 2007
Sluskk skrev:

JA varför  inte köpa dig en audi 100 c4  eller kanske  hittar en a6 med för de pengarna

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar

Sök