3416
Sök

kan man få en bil som är lika skön som en audi a6 för 20.000kr?

Fritidsforskande yrkesförare
938 Inlägg
10 januari 2007
Hej, sökte runt lite på blocket. Hittade en a6 quattro 2,6 från 95 för 25000...
Billigaste a6 gick på 24(utan quattro) och audi 100 med nya c4 karossen finns väl från 12 och uppåt...

Jag skulle helt klart välja audi före snabel, har snabel allergi big_smile

Kör själv en a6 quattro och är helnöjd, sitter skönt i sportstolarna, skön att köra och drar riktigt bra i snö och halka big_smile

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
10 januari 2007
TobbeE_87 skrev:
Hej, sökte runt lite på blocket. Hittade en a6 quattro 2,6 från 95 för 25000...
Billigaste a6 gick på 24(utan quattro) och audi 100 med nya c4 karossen finns väl från 12 och uppåt...

Jag skulle helt klart välja audi före snabel, har snabel allergi big_smile

Kör själv en a6 quattro och är helnöjd, sitter skönt i sportstolarna, skön att köra och drar riktigt bra i snö och halka big_smile

Sen brukar ju billigaste på Blocket också ha en anledning till att den är så billig wink

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

778 Inlägg
10 januari 2007
Trådstartare
Freddeponken skrev:
hej jag tror inte du kan få en bil som är lika skön som en a6 för 20 000kr!...det gäller ju inte bara sköna stolar i en bil...det handlar om växlingen, körkänslan, chassit, motor osv...hur allt lirar tillsammans och för en bil för 20 papp brukar det vara någe som inte lirar! Saaben är väl som dom flesta säger riktigt sköna att åka i men då får den vara i bra skick...inte så skön att köra om bussingar, dämpare etc är slut på den...men visst det finns fina exemplar!

ja presis

Sök