Färgen var inte hundra torr så att jag skulle kunna stryka ett lager till så började städa lite och leta fram hur mycket isolering jag hade kvar var lite granna så en skiva åkte ner till😂
Så blir att vänta lite till att måla nästa strykning😊
Nu har man fått målat en gång till och monterat upp ut delen till värmepumpen😊. Så nu är det att borra hål i väggen och dra ut kabeln till värmepumpen och sedan hänga upp kablarna inne i garaget😊 elektrikern kommer på onsdag och fixar till elen😊
Sen gör du julklappar av mjölkkartonger till barnen o för de pengar du sparar in så köper du vitt färg o blåser taket,de suger mkt ljus de gula osb..hade själv så förr ..blev mkt ljust efter ja fick målat.
Sen gör du julklappar av mjölkkartonger till barnen o för de pengar du sparar in så köper du vitt färg o blåser taket,de suger mkt ljus de gula osb..hade själv så förr ..blev mkt ljust efter ja fick målat.
Vit färg finns😉 så ungarna kan allt få sinna julklappar som nästan alla ligger klara😂
Fick bli en bild på utedelen hur det blev där😂.
Bara att fortsätta vidare inne i garaget senare blir en lite paus tänkte jag om jag inte får gå ut för frugan då blivit mycket tid där ute under denna perioden😂
Har nu flyttat kontakten till ljuset och fått den att sitta fast igen😊
Sedan fortsatte jag med isoleringen och fått plastat och upp med två spånskivor igen så nu är det bara runt dörren och upptill kvar så kan man sätt dit gipset😊
Så nu är det 90 cm på ena sidan och 170 på andra sidan så är dom långa väggarna klar så är det bara väggen mot vägen kvar att göra sen😊
Du fixar och grejar som tusan. Bra blir det också. Bra jobbat!
Hade lite dåligt att göra på jobbet så kompade ut och åkte hem och fixade frugans bil lite och sedan byggde lite😊, Hoppas på att kunna gipsa lite till i helgen😊
Två skivor uppe till har bara en kvar nu så kommer inte längre med gipset så då får man börja spackla och slipa igen och måla den biten som är klar och flytta över allt igen till andra sidan och börja isolera igen sedan😂
En skruv i taget så kommer man tillslut fram mot slutet bara att börja😂