3788
Sök

7" skärmar i nackstöd,Hur dra man kabel genom stolar?

145 Inlägg
17 juni 2019
Trådstartare
Hej,Jag har köpt Bluepower 840 och är lite sugen på köpa 7" Skärmar och montera i nackstöd.
Någon här vet om det är lätt eller svår?  Eller någon i skaraborg område kan hjälpa mig sen?

Forummoderator
26 340 Inlägg
22 juni 2019
Onödigt inlägg raderat.

Är ingen expert alls på området, men kabeln brukar väl normalt sett sys in innanför klädseln?
Och detta innebär väl att man lossar på det hela, vilket i förlängningen känns som en ganska svår operation för en som kanske har tummen mitt i näven.

I så fall ser jag två alternativ; lämna kabeln hängande utanför - kanske går att dras någorlunda diskret ändå? - eller att vända sig till firmor som sysslar med klädslar eller dylikt.
Om man nu inte fixar det hela själv.

Finns för övrigt säkert massor av youtubematerial i ämnet om man vill studera det mer ingående.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

594 Inlägg
22 juni 2019
Jag har skärmar i nackstöden på min corrado.
Och kabeln gick genom metal röret som man fäster i stolen. Så jag bara släppte på klädseln och drog kabeln innanför stolen, och ut på undersidan av stolen.

Vart jag mig i världen vänder lämnar jag SVARTA RÄNDER

145 Inlägg
22 juni 2019
Trådstartare
Tack för svar.

De här skärmar prata jag om : https://www.ebay.com/itm/CARCHET-7-LCD- … SwcDdb4DKA

De går in i stolar.

594 Inlägg
23 juni 2019
Då är det bara att släppa på krokarna till tyget på ryggstödet och dra kabeln innan för

Vart jag mig i världen vänder lämnar jag SVARTA RÄNDER

Sök