Över 20k visningar på projektet, vet inte om det är mycket eller lite men för mig är det roligt att se att det finns intresse av projektet trotts det kommenteras dåligt 😁
Nu har jag anpassat "torpeden" vid fötterna. Den invändiga delen. Passformen var ej så bra. Hade utan problem kunnat låta det va så det kommer gummilist och matta över sen.
Men så funkar inte jag. Kan jag rätta till det så gör jag det 😀✌️
En tid tillbaka så tillverkade jag en egen plåt vid den yttre delen vid fötterna.
Mallade av den plåten som följde med till den inre delen utan att kolla om det passade bra.
Plåten tillverkarens och togs fram nu för att passa in den och renkapa kanter mm.
Men det såg jag direkt att det inte kommer funka. Det jag inte hade i åtanke var original pressningen som går ner till höger samt att jag har gjort den för hög.
Inte riktigt nöjd med jobbet i sick&falsen då det var den absolut första plåten jag gjorde utan någon erfarenhet.
Så ny plåt får tillverkas med en liten annan design utan diamantmönstret.
Eller vad tycker ni? Med eller utan diamantmönstret? 🙂
Kommentera gärna om det är något ni saknar i inläggen. Mer bilder, mer text om vad som har gjorts, mer text om tillvägagångssätt mm 🙂
Ju mer folk visar intresse ju roligare är det att göra inlägg!
Har vart stillastående alldeles för länge och nu har jag äntligen hittat motivationen igen så gäller köra på så länge den finns 😁