Tja.
Det är såhär, när jag körde igår, så krockade jag nästan med en jäkla kärring som körde en svart Jaguar.
Jag kom från en rondell och in i mitt körfält, och jag ser att det finns en bensinstation till höger av mig, och jag ser Jaguaren, men eftersom jag är NY förare, så jag var osäker om vägen jag körde på var en huvudled eller inte, så jag kollade runt den bilen för att se märken, och jag ser att det finns en huvudled längre fram där, så det betyder ju att käringen ska ju vänta på mig om hon kör in på en huvudled.
Så när jag närmar mig, så ser jag henne stå där, blockera mitt körfält, för att tvinga mig att stanna och släppa fram henne. Jag såg att hon stod där från 20-30 meter och ville inte röra sig. Vette fan varför, men när jag kommer så står hon fortfarande där, så jag kör runt henne, att undvika krocka in i henne, och som tur var för mig, så var det inga bilar till vänster om mig.
Jag ärligt talat skulle ha stannat, men vette fan om jag hade bilar bakom mig, och jag var ganska nära kärningen så om jag hade hård bromsat så skulle jag orsaka problem bakom mig.
Jag vill veta: Handlade jag rätt? Det var ganska mycket trafik igår, och kärringen bara blockerade min väg bara för att hon inte ville stanna till annan trafik!
Skapade en bild nedanför så att ni kan se situationen typ...
https://imgur.com/yph1cMv