3282
Sök

Någon som vet något om Hillman?

Novas pappa
105 Inlägg
5 februari 2007
Trådstartare
Har hittat en dvd-spelare till bilen som heter Hillman, men har aldrig hört talas om märket och hittar inget om det...
Tänkte om någon köpt någon sådan eller vet något om märket.
Vill ju inte köpa grisen i säcken... smile

"Farbror Melker, varför badar alltid du med kläderna på?"

643 Inlägg
5 februari 2007
låter som eldorado i mina öron. .

Novas pappa
105 Inlägg
5 februari 2007
Trådstartare
Svenss0n skrev:
låter som eldorado i mina öron. .

Eldorado??

Novas pappa
105 Inlägg
5 februari 2007
Trådstartare
Ingen som hört något om märket? har en länk här...
http://www.kso.se/product_info.php?cPat … ts_id=1220

Någon som tror att man kan "lita" på grejerna?

58 Inlägg
6 februari 2007
Jag har en Hilman dvd tycker det funkar skit bra. inga som hellst problem. för dom pengarna och det den kan spela så är den skit bra.

BMW Bara BMW

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
6 februari 2007
Det jag tänkte på är hur den lilla skärmen är att se på film på. Känns lite väl litet..

Visst, om den bara är för att välja musikspår och snygga animationer och så, men film?
Hur går det att se på film på den?

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

58 Inlägg
6 februari 2007
jadu de går väll att kolla där men den är väldigt liten o så får du vara välldigt nära den. men de går. köp till en större skärm så är de kanon

BMW Bara BMW

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
6 februari 2007
HammarHank skrev:
jadu de går väll att kolla där men den är väldigt liten o så får du vara välldigt nära den. men de går. köp till en större skärm så är de kanon

Då tror jag att jag hellre köper en DVD-spelare utan inbyggd skärm och kopplar till en skräm.

Om man ändå ska ha en extra, större skärm så tycker jag att det är onödigt att köpa en DVD-spelare med inbyggd skärm.

Men allt är en smaksak smile

58 Inlägg
6 februari 2007
Ja visst kan man göra de. men man kan inte alltid ha den stora skärmen i tex när du kanske ska åka en kort bit bara då är de rätt smidigt att ha den skärmen o se vad det är man spelar. Man måste ju nästan ta bort skärmen varje kväll eller när man lämnar bilen. man tröttnar på att sätta upp den varje gång man ska åka nånstans. men de e vad jag tycker.

BMW Bara BMW

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
6 februari 2007
HammarHank skrev:
Ja visst kan man göra de. men man kan inte alltid ha den stora skärmen i tex när du kanske ska åka en kort bit bara då är de rätt smidigt att ha den skärmen o se vad det är man spelar. Man måste ju nästan ta bort skärmen varje kväll eller när man lämnar bilen. man tröttnar på att sätta upp den varje gång man ska åka nånstans. men de e vad jag tycker.

Så tänkte jag aldrig på det. Men jag erkänner att jag håller med dig där.

På längre resor och även när man ska se på film skulle jag iaf föredra en mycket större skärm. Runt 6-7" ser jag som ett minimum.

592 Inlägg
6 februari 2007
Har själv en multimediaspelare på 20gig med 3,5" skärm och tycker att storleken är riktigt passligt för det utrymme den tar. Har man lite utrymme och inte vill ha en 7" skärm som täcker halva instrumentbrädet så rekommenderar jag det varmt smile Har bilder på spelaren på min sida om någon vill se storleken.

2much.fi
Accessories for your DSLR

Novas pappa
105 Inlägg
6 februari 2007
Trådstartare
HammarHank skrev:
Jag har en Hilman dvd tycker det funkar skit bra. inga som hellst problem. för dom pengarna och det den kan spela så är den skit bra.

Du säger det?
Jag är sugen som fan på en, skiter i att skärmen är liten, inte så att jag kollar när jag kör direkt... smile

Solfilmsmontör
947 Inlägg
6 februari 2007
Har hört något att återförsäljarna lämnar fabriksgaranti bara. DVS att om där är fel på produkten måste du skicka den till fabriken inte återförsäljaren. Kan strula....

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

Novas pappa
105 Inlägg
7 februari 2007
Trådstartare
Kornz skrev:
Har hört något att återförsäljarna lämnar fabriksgaranti bara. DVS att om där är fel på produkten måste du skicka den till fabriken inte återförsäljaren. Kan strula....

Aj fan, det låter ju inget bra. Får snacka med återförsäljare om det...
Sjysst avatar by the way... smile

1 019 Inlägg
7 februari 2007
Jag har en vanlig mp-4 spelare av märket hillman, den fungerar klockrent. Sen har polaren en 7" Hillman skärm också, den är det jättebra kvalitepå smile

/Davve

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]

Novas pappa
105 Inlägg
7 februari 2007
Trådstartare
Davv3 skrev:
Jag har en vanlig mp-4 spelare av märket hillman, den fungerar klockrent. Sen har polaren en 7" Hillman skärm också, den är det jättebra kvalitepå smile

/Davve

Det är ju inte utan att man blir sugen så att säga...
Får nog bli en sådan...

Studerande
463 Inlägg
7 februari 2007
Lycka till med köpet, skriv sen och säg hur den fungerar! smile

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?

Novas pappa
105 Inlägg
8 februari 2007
Trådstartare
response skrev:
Lycka till med köpet, skriv sen och säg hur den fungerar! smile

Får väl ta och göra det... smile
Tyvärr blir det inget köp förens i slutet på mars/början april... Men då hör jag av mig... smile

9 Inlägg
15 januari 2008
köpte en hdc 1480 men det är bara skit bra ljud och bra bild men dåliga funktioner och fjärren funkar bara om man riktar den rakt mot mottagaren. sen såg jag att nån skrev att minnet drar mkt ström min tömmer batteriet över natten och det är inte minnet den slår igång av sej själv och låser sej när det är under -5 grader och sen skickar den ut 8.2 volt genom alla högtalarkablar även minuskablarna= stor brandrisk.
den är ju billig men det blir ju dyrt i slutändan
har mejlat it-sajten men dom svara inte dåligt gjort av ett företag
OBS!!! KÖP INTE OBS!!!
KINASKRÄP!!!!!

Sök