RouziMotorsport skrev:
MilleN skrev:
RouziMotorsport skrev:
Jag hoppas alldrig SD kommer in i riksdagen då flyttar fan jag härifrån!
Så jävla less på regeringen. Va fan stäng gränser då för helvete ska det va så svårt?
Sverige sabbar fan för sig själv asså. Regeringen kommer cepa så mycket att SD kommer in i riksdagen o då bryter helvetet loss.
Förstår dig faktiskt inte.. "Stäng gränserna då för helvete" tycker du, men om dom enda som vill göra något åt invandringspolitiken kommer in så kommer helvetet bryta lös och du flytta härifrån?
awhh..nu förstår jag inte vad du menar..
Jag menade bara att man ska stänga gränserna..
Men fan palla snacka om det här igen..
Ni svenskar får skylla er själva..
När Sverige började ta in allt för många invandrare satt ni bara tysta..
Nu när problemet är så stort så dyker ett parti som SD upp och ni röstar på dem hej o villt
Precis som allt annat ni är tysta om..
kolla bara på andra länder, så fort folket inte håller med regeringen så blir det uppror..
fan gör nåt då!! gör uppror! vad som helst, ta bort dem jälva SD och kräva ett parti som har vett i huvudet istället att ta hand om invandringspolitiken!!!
Om två år bor inte jag här tack gode gud!
Visst, jag är jävligt tacksam att man fick komma hit och få hjälp osv o det va fan på 80 talet..Nu har mina föräldrar arbetat i över 30 år!! efter det blev det bara katastrof med alla dem som kom in efter det...! Sen finns det ju många som sitter hemma på sosse eftersom att dem inte får jobb, och många av dem har ju utbildning och vill arbeta men inte får jobb pga deras nationalietet..Och det finns även massa svenskar som går på sosse och inte kan få jobb.. När jag tog studenten va det omöjlig att få jobb för man inte hade erfarenhet sen tidigare.. då fick man gå ams utbuldning, o där va vi 15 personer, 14 av dem var svenskar..
Men varför får inte dem invandrarna som vill arbeta då? som har utbildning..
varför e man rädda för dem?
jo läs nedan..
Lyssnade på radion igår.. Dem ska öppna en Muslimsk folkhögskola?
ärligt talat!! hehe. det är en sak att utöva sin religion men att bygga muslimska folkhögskolor och moskeer??? Vad fan e skillnaden? Vad sänder dem ut för signaler?
att bara muslimer ska gå där? Nu är det ju dem som e främlingsfientliga??
Jag tycker synd om svenskarna, dem e förrvirrade, dem tänker säkert: Jaha? Ska dem komma hit nu och bygga moskeer o muslimska folkhögskolor? Och inte får man ha uppe svensk flagga, nedå då blir dem sura:P
men moskeer är bra, det e klart man hyser agg mot dem! det gör fan jag, Jag är själv av utländsk nationalitet.. va fan, bort med den skiten, moskeer o grejjer...
vad är nästa steg.. ska dem sjunga koranen i radio eller? oohh shiitt..då hade jag verkligen dratt härifrån..
Den som säger emot mig kan ju dra sig..det jag har skrivit är sant