2704
Sök

Volvo 740 Addonkit

Bass = True Love ;D
38 Inlägg
11 februari 2007
Trådstartare
någon som vet av en bakspoiler volvo 740 addonkit? har nämligen allt förutom bak

Volvoskadad
6 017 Inlägg
Bass = True Love ;D
38 Inlägg
12 februari 2007
Trådstartare
Jo jag vet men dom är så förbannat dyra dom tar 1700 för bakspoilern ja köpte allt förutom den för 500 kr

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
12 februari 2007
Funderar på att beställa själv från spoilershop men deras hemsida ser ju ut som en 3-åring har gjort den.

Ser inte direkt ut som ett seriöst företag. Men dom svarade fort och bra på mitt mail, så man kanske vågar iaf smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Bass = True Love ;D
38 Inlägg
12 februari 2007
Trådstartare
okey hör av dig om dom har sänkt pris för då ja fråga skulle dom ha 1700 för den.

470 Inlägg
12 februari 2007
Förlåt om jag är dum

Men de här addonläpparna till främre kofångaren fäster man dem bara rakt på kofångaren eller?

Har en 740tic 87a som jag håller på att frächa upp....

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!

Bass = True Love ;D
38 Inlägg
12 februari 2007
Trådstartare
dom skruvas i framkant och i bak, sen kan man limma i mitten

med lem
1 925 Inlägg
13 februari 2007
mina satt bara med dubbelhäftande tejp,,,,o dom satt HÅRT

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
13 februari 2007
_fillan_ skrev:

Har lite svårt att tro på att tejp sitter "HÅRT". Kanske att det sitter, men lim måste ju vara bättre..

Men du kanske har rätt, tejp kanske räcker. Får se hur det ser ut när jag beställer add-on till min kärra. Allt går ju att lösa annars smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Meister
6 763 Inlägg
13 februari 2007
John87 skrev:
_fillan_ skrev:

Har lite svårt att tro på att tejp sitter "HÅRT". Kanske att det sitter, men lim måste ju vara bättre..

Men du kanske har rätt, tejp kanske räcker. Får se hur det ser ut när jag beställer add-on till min kärra. Allt går ju att lösa annars smile

Jag tycker man ser biler med en läpp var och varannan dag.. Så passa på att skruva fast dom.

Sök