hejsan jag är ute efter en dvd spelare med inbyggd 7"motoriserad skärm.. jag har vare inne på att köpa märkes maskiner som Kenwood m.m men de är ju så stor prisskillnad men då vet man ju vad får oxå..
men så hitta jag den här http://www.steelway.se/?ID=3&cat=4 och tycker den både ser och verkar intressant ut.. för vissa spelare syns det ju att det är skit lixom=)
Men men vore tacksam för lite råd och kommentarer...
I live my life in 402meters and under that 10 seconds or more I´m FREE
i tidningen DRIVE bygger dom om en opel zafira eller nåt liknande.. och dom köpte massa stereoprylar från steelway, så helt kasst kan det ju inte va.. men dom lägger väl på moms på priset också?!?
Ser ju riktigt intressant ut. Nästan så man blev sugen.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
polrens lät lågnivån dåligt på å sen tog de eld i den när vi dpela helt normalt.. då skicka han tebax den å fick en ny som visa sej att den var begagnad.. de satt tillå me en skiva i den. å deär funka in knapparna uppe på den så han måste byta låt å höja å sånnt med dom nedre... å sen tog det tre måndader innan han fick en ny..
Jag var också inne på att köpa därifrån. Men jag tror nog påstående "man får det man betalar för" så jag tror hellre att man ska satsa på märkes grejer om man vill att de ska hålla.