3217
Sök

Din bilbyggarframtid?

420 Inlägg
25 februari 2007
Trådstartare
Hej, jag har precis suttit och skrivit upp min bilbyggarframtid på "Min sida" dock ej klar...

Har du planerat din bilbyggarframtid eller du tar det som de kommer? Intressant att veta smile

//JalleJ

.......
2 655 Inlägg
25 februari 2007
ja du, jag har planerat en hel del. och har räknat ut att ja kommer inte ha byggt klart den som ja vill ha den innan nästa vinter är slut. dock ska den va körbar o fin innan sommarn nu men blir helg nog en del helgmekning och sånt i/under skalet som inte syns fören man börjar öppna och kolla runt lite tongue
Senast redigerat av beemern (25 februari 2007)

300 Inlägg
25 februari 2007
min framtid är att bli klar med min 142 som jag har hålt på med i över 4år.. men nu börjar jag se ljuset i tunneln..

237 Inlägg
25 februari 2007
har också märkt att allt tar längre tid än vad man planerat.. men bara den blir lackad så tar får man tillbaka gnistan att fortsätta bygga igen smile

[img]http://www.danasoft.com/sig/Danijel51558.jpg[/img]

Meister
6 763 Inlägg
25 februari 2007
Man får alltid räkna med att allt tar MINST 3 gånger så lång tid som man tänkt sig. Jag har ju Camaron och hoppas på sommarn men det är näst intill omöjligt om man inte sliter som ett djur.  Sedan vill man ju inte slarva heller.

2 123 Inlägg
25 februari 2007
JalleJ skrev:
Hej, jag har precis suttit och skrivit upp min bilbyggarframtid på "Min sida" dock ej klar...

Har du planerat din bilbyggarframtid eller du tar det som de kommer? Intressant att veta smile

//JalleJ

Hur gammal är du nu ?

420 Inlägg
25 februari 2007
Trådstartare
Fredrik.Gustavsson skrev:
JalleJ skrev:

//JalleJ

Hur gammal är du nu ?

17 smile

Maizer
25 februari 2007
Ja det där va ju kul läsning..

28 Inlägg
25 februari 2007
jag tar de som kommer å föredrar att prestera före jag skriver att jag ska genomföra stora projekt vilket nog aldrig kommer hända då jag inte skulle orka göra de tongue

terazzi
25 februari 2007
Tar det som det kommer, men klart man har planerat lite tongue hehe

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
25 februari 2007
En bil i taget, en idé i taget smile  (helst tongue )

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

1 417 Inlägg
25 februari 2007
jag ska i alla fall bygga minst ett grenrör och en motorhuv i min bilbyggar karriär, resten kan vara om det är så.

DRIVER @ HWR.se
621 Inlägg
25 februari 2007
JalleJ skrev:

//JalleJ

Kul att läsa!

Har du byggt/stylat bilar förut?

Tidsplanerna låter lite tajta annars!!
Men om man inte börjar så blir man aldrig klar wink

- V8 - 4 ever . . .

Avstängd
914 Inlägg
25 februari 2007
Jag ska göra ett brutalt motor bygge nån gång smile

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

236 Inlägg
25 februari 2007
Jag o en polare funderar på att dra igång ett BMW bygge mest innehållande BMW originalkomponenter..o inget e30 turbobygge som alla andra! wink

9 108 Inlägg
25 februari 2007
Kul läsning, men det låter som dyra projekt wink Har du planerat ekonomin också eller? big_smile

420 Inlägg
26 februari 2007
Trådstartare
Hehe ne de e liksom de som e problemet. Man har inte överflödigt med pengar när man studerar... Men CRX:en och New Beetlen Skall jag bara göra, eller ja, vill smile Cosworthen blir nog inte av, trimmning e så j*vla dyrt.
Ne jag har inte byggt/stylad några bilar innan, därför man kan drömma ju, vet inte hur dyrt det kommer bli eller hur lång tid de kommer ta smile Men jag vat faktiskt att det kommer blir dyrt, och de kommer ta tid.
Kul att läsa om alla andras, några har ju intressanta saker big_smile

//JalleJ

886 Inlägg
26 februari 2007
Jag har småplanerat lite...

Ska till att börja med göra mig av med min fordkombi nu i sommar och skaffa en liten(2-dörrars) hyfsat billig bil( ca 20-25 tusen kr) typ honda civic hatchback, Kanske småstyla den lite.

sen ska jag bara spara och spara och spara tills jag kan köpa en Audi A3 1.8T.

Den ska stylas och göras en steg 3 chip på(ca 214 hk).

detta är iaf drömmen som du själv sade smile

Bancivic på låg budget:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p4237504
Min bilrelaterade facebooksida(Videos, bilder, tröjtryck m.m.):
https://www.facebook.com/TheSwedishPetrolhead

420 Inlägg
26 februari 2007
Trådstartare
Ja drömma e gratis smile

1 997 Inlägg
26 februari 2007
Ni kan kolla in på min sida lite om vad ja har tänkt göra tongue