ja du, jag har planerat en hel del. och har räknat ut att ja kommer inte ha byggt klart den som ja vill ha den innan nästa vinter är slut. dock ska den va körbar o fin innan sommarn nu men blir helg nog en del helgmekning och sånt i/under skalet som inte syns fören man börjar öppna och kolla runt lite
Man får alltid räkna med att allt tar MINST 3 gånger så lång tid som man tänkt sig. Jag har ju Camaron och hoppas på sommarn men det är näst intill omöjligt om man inte sliter som ett djur. Sedan vill man ju inte slarva heller.
jag tar de som kommer å föredrar att prestera före jag skriver att jag ska genomföra stora projekt vilket nog aldrig kommer hända då jag inte skulle orka göra de
Hehe ne de e liksom de som e problemet. Man har inte överflödigt med pengar när man studerar... Men CRX:en och New Beetlen Skall jag bara göra, eller ja, vill Cosworthen blir nog inte av, trimmning e så j*vla dyrt. Ne jag har inte byggt/stylad några bilar innan, därför man kan drömma ju, vet inte hur dyrt det kommer bli eller hur lång tid de kommer ta Men jag vat faktiskt att det kommer blir dyrt, och de kommer ta tid. Kul att läsa om alla andras, några har ju intressanta saker
Ska till att börja med göra mig av med min fordkombi nu i sommar och skaffa en liten(2-dörrars) hyfsat billig bil( ca 20-25 tusen kr) typ honda civic hatchback, Kanske småstyla den lite.
sen ska jag bara spara och spara och spara tills jag kan köpa en Audi A3 1.8T.
Den ska stylas och göras en steg 3 chip på(ca 214 hk).