3386
Sök

hittelön?

184 Inlägg
2 mars 2007
Trådstartare
Hitta idag ett par nyklar till en Toyota mr2 typ (01a) när jag skulle hämta EL bilen på jobbet Jobbar som brevbärare och vi har vårt kontor i ett bostadsområde så vid garaget Ser jag en nyckel i snön trycker på central larmknappen för att se vilken bil det är. Ser då att det är till toyotan.  Eftersom jag är brevvärare så jag visste på en gång vems bil det var Har en kiosk i bostadsområdets Centrum. Men Det jag fix som hittelön var en fattig Rulle "Cloetta extra strong" Gav mig det första han såg.

Vet inte om jag som är lite Girig lr va det snålt?

Tänker själv om jag skulle tappa min bil nyckel skulle jag ge den som hittar dom bra Hittelön.

2 594 Inlägg
2 mars 2007
djRob skrev:
Hitta idag ett par nyklar till en Toyota mr2 typ (01a) när jag skulle hämta EL bilen på jobbet Jobbar som brevbärare och vi har vårt kontor i ett bostadsområde så vid garaget Ser jag en nyckel i snön trycker på central larmknappen för att se vilken bil det är. Ser då att det är till toyotan.  Eftersom jag är brevvärare så jag visste på en gång vems bil det var Har en kiosk i bostadsområdets Centrum. Men Det jag fix som hittelön var en fattig Rulle "Cloetta extra strong" Gav mig det första han såg.

Vet inte om jag som är lite Girig lr va det snålt?

Tänker själv om jag skulle tappa min bil nyckel skulle jag ge den som hittar dom bra Hittelön.

ja exakt du hade ju lika gärna kunnat sno bilen av honom
nä det va dåligt

184 Inlägg
2 mars 2007
Trådstartare
Ser nu desutom att datumet gick ut 061205..

137 Inlägg
2 mars 2007
De man hittar äger man vet du väl? big_smile

Han borde ju gett dig en kexchoklad åtminstone.

184 Inlägg
2 mars 2007
Trådstartare
Haha jo:D

Rörpulare
1 453 Inlägg
2 mars 2007
dåligt.... ja la ju fan upp 500kr för en ryggsäk me massa grejer i för inte ens ett värde av 500kr men man vill ju ha grejerna tillbaka...

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)