3386
Sök

hittelön?

184 Inlägg
2 mars 2007
Trådstartare
Hitta idag ett par nyklar till en Toyota mr2 typ (01a) när jag skulle hämta EL bilen på jobbet Jobbar som brevbärare och vi har vårt kontor i ett bostadsområde så vid garaget Ser jag en nyckel i snön trycker på central larmknappen för att se vilken bil det är. Ser då att det är till toyotan.  Eftersom jag är brevvärare så jag visste på en gång vems bil det var Har en kiosk i bostadsområdets Centrum. Men Det jag fix som hittelön var en fattig Rulle "Cloetta extra strong" Gav mig det första han såg.

Vet inte om jag som är lite Girig lr va det snålt?

Tänker själv om jag skulle tappa min bil nyckel skulle jag ge den som hittar dom bra Hittelön.

2 594 Inlägg
2 mars 2007
djRob skrev:
Hitta idag ett par nyklar till en Toyota mr2 typ (01a) när jag skulle hämta EL bilen på jobbet Jobbar som brevbärare och vi har vårt kontor i ett bostadsområde så vid garaget Ser jag en nyckel i snön trycker på central larmknappen för att se vilken bil det är. Ser då att det är till toyotan.  Eftersom jag är brevvärare så jag visste på en gång vems bil det var Har en kiosk i bostadsområdets Centrum. Men Det jag fix som hittelön var en fattig Rulle "Cloetta extra strong" Gav mig det första han såg.

Vet inte om jag som är lite Girig lr va det snålt?

Tänker själv om jag skulle tappa min bil nyckel skulle jag ge den som hittar dom bra Hittelön.

ja exakt du hade ju lika gärna kunnat sno bilen av honom
nä det va dåligt

184 Inlägg
2 mars 2007
Trådstartare
Ser nu desutom att datumet gick ut 061205..

137 Inlägg
2 mars 2007
De man hittar äger man vet du väl? big_smile

Han borde ju gett dig en kexchoklad åtminstone.

184 Inlägg
2 mars 2007
Trådstartare
Haha jo:D

Rörpulare
1 453 Inlägg
2 mars 2007
dåligt.... ja la ju fan upp 500kr för en ryggsäk me massa grejer i för inte ens ett värde av 500kr men man vill ju ha grejerna tillbaka...

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

med lem
1 925 Inlägg
2 mars 2007
utan tvekan skulle jag gått tillbaka till han ! fan ge dej förgamla saker för att du har hittat hans bilnyckel ? Fy fan va dålig stil

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

1 798 Inlägg
2 mars 2007
Ja du de va riktigt snålt det kunde ju ha varit en annan som hittat den o snott bilen me nyckeln då blir de svårt o få något på försäkringen.

var bilen inte mer värd för han än en gammal utgången cloetta extra strong.
ne fy fan då kunde han lika gärnat ha tappat ner dem i ett gallerlock ner till kloakerna när han va så snål.

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer

FreddeK
2 mars 2007
ja det var riktigt dålig stil! fan han skall vara tacksam att han fick tillbaka nyckeln och utan att bilen blev stulen..
Minst en femhundring rakt av!
Senast redigerat av Freddeponken (2 mars 2007)

397 Inlägg
2 mars 2007
Du har iaf gått ur den matchen med huvudet högt upp..
Vissa människor vet inte bättre..

Bra jobbat!

/Stoffe

302 Inlägg
2 mars 2007
ja man tycker ju att du kunde fått två cloetta tongue wink

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.

252 Inlägg
2 mars 2007
snål kille, men du gjorde i alla fall det rätta!
cred. till dig!!

Got vtec?

4 571 Inlägg
2 mars 2007
Du gjorde det rätta men en femhundring e man fan värd om man inte ens känner ägaren

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
2 mars 2007
det hade vart bättre av honom att inte ge dig någonting alls än en chokladrulle, känns ju bara som ett hån...

man lever bara en gång så lev väl!

Tro mig det går att köra fortare än 110:)
215 Inlägg
2 mars 2007
Du borde minst få en 1000 lapp.. kollade på blocket å dom står fan i 150 000-200 000 så då borde man fan ha råd å ged dig det

Jag kör traktor:)

Svetsare
16 Inlägg
2 mars 2007
du gjorde ju helt rätt.. men det var en snål jävel

1 854 Inlägg
2 mars 2007
skrattretande, har man en sån bil så borde man fan kunna ge nått vettigare i hittelön..

bilmekaniker
121 Inlägg
2 mars 2007
hah, en till som inte fått nått vettigt, jag hittade också en nyckel som jag lämnade till ägaren.
tack å hej va de enda han sa. surt.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
2 mars 2007
Jag och en kompis hittade nyckeln brevid en bil på uppfarten hemma vid ägaren för nått år sedan, bilen stod snett och hade lyset på så vi plinga på och sa att dom tappat nyckeln och att lyset på bilen stod på, så vi gav ägaren nykeln, -åh tack ska ni ha" sen stängde hon dörren bara. hmm 
Lite snålt var det allt för dig, med tanke på vad bilen kostade!

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Leg. Spådam
816 Inlägg
2 mars 2007
Vafan då snålt? "Man kunde lika gärna stulit den", "med tanke på vad den är värd"... Jävla gamar hela högen för fan! Det är det mest normala att leta upp ägaren till sakerna och ge den dem utan att förvänta sig några pengar... Är ni uteliggare hela högen eller?

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

Sök