3295
Sök

Grillat, är det någon som gjort det detta året? =).

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
11 mars 2007
Trådstartare
Ja som topic, är det någon som har grillat något i år? smile.
Sj så grillade jag för första gången idag. Blev grillad krov med bröd. Inte fy skam det wink

EDIT: Vilken är eran favorit senap? wink. Sj så är det en extra stark senap! Alltid lika gott!
Senast redigerat av THEBADGUY (11 mars 2007)

Allt för den där jävla hatten!

1 112 Inlägg
11 mars 2007
fan va gött! nu blev man riktigt sugen på en red hot choriho

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

Örebroare i exil
970 Inlägg
11 mars 2007
Haha nja lite väl tidigt än så länge enligt mig smile Blir nog grillpremiär för min del i samband med att nya utemöblerna är på plats på altanen. Fast det är ju klart, man kan ju ställa ut en bygglampa och brassa på alla infravärmare och intyga sig själv om att det är sommar och grillväder redan nu smile

Hej FRA!

132 Inlägg
11 mars 2007
Brukar kunna hålla mig till maj månad innan grillen åker fram. Längtar verkligen efter en fet flintastek, ett par kylskåpskalla pilsner och goda vänners sällskap. smile

945 Inlägg
11 mars 2007
Ja fan,grillpremiären hos flickan brukar gå av stapeln så fort de blir lite grönare. Börjar ganska tidigt på Lördagen me att jag o hennes bror dricker öl. Sen brakar helvetet löst... Satan vad jag längtar!

63 Inlägg
11 mars 2007
Många grillningar blir det, även under vinter! Finns inge skönare en att åka till stugan, ta skotern ut på fjället och grilla lite korv när magen kurrar :-)

Varför inte köra Kombi ;-)

1 567 Inlägg
11 mars 2007
Grillade i slutet av januari.. Det var -8  ute så det tog en stund extra för grillen att bli varm(Gasol).2 skivor Entrecote tog 10-12 min innan det var klart.

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
11 mars 2007
Grillade lite över brasa i Januari, men riktigt kött på en grill igår! smile Så mycket sommar hehe tongue

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

1 060 Inlägg
11 mars 2007
jag grillar året runt, fan e man sugen på grillat så e man då måste man juh grilla skit samma om de e 20- ute, bara till att ta på sig mer kläder. Grannarna tittar skummt på mig bara men de e bara att vinka o se glad ut smile

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
11 mars 2007
Grillen ställs bara in under tak på vintern så att vi kan dra ut och använda den när vi vill.

Nu minns jag inte säkert om vi grillat i år (måste vi väl ha gjort, vi grillar ju jämt, men det har å andra sidan regnat mycket i år...?), men vi grillar alltid lammrevben på minvintersolståndet i december - fest med grannarna. Lite knöligt i julstöket, men bor man i den mörka nord måste man fira den dag det vänder och ska bli ljusare igen! Och snart får vi fira vårdagjämning, efter det är det mer ljust än mörkt på dygnet!

Det finns alltid något bra skäl att ta fram grillen! big_smile

// Ellen

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

67 Inlägg
11 mars 2007
Såklart man har grillat, har blivit tre gånger hitills. Dock bara korv men de ska nog inte dröja så länge tills köttet också hamnar på grillen.
*Mums*

Kart & Mätningstekniker
701 Inlägg
11 mars 2007
Var och fiskade i dag och grillade lite korv då också. När det gäller senap desto starkare och grövre desto bättre.

http://img353.imageshack.us/img353/7675/img0069bk5.jpg
Senast redigerat av Markus_C (11 mars 2007)

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
11 mars 2007
vi grillade på nyårsafton :smile

Team Insane Racing

Smålänning
7 883 Inlägg
11 mars 2007
Grillat och grillat... Jag har ätit Bullen varmkorv or burken som stod på en grill tongue

Äter inte senap. Men ketchup e fint wink

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Kapten Långsam
185 Inlägg
11 mars 2007
Inte blivit något grillande än, men snacka om att man blev sugen nu tongue

1 112 Inlägg
12 mars 2007
Markus_C skrev:
Var och fiskade i dag och grillade lite korv då också. När det gäller senap desto starkare och grövre desto bättre.

http://img353.imageshack.us/img353/7675/img0069bk5.jpg

Fy fan va gött>"!!!!!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

* Voff voff *
10 597 Inlägg
12 mars 2007
Vi grillade på nyårsafton så jag bör ha varit först... ;-)

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 mars 2007
jag var upp till farsan och käkade grillat dagen efter jag hade festat nån gång i vinter kommer inte ihåg när men men.. men fan va grymt gott de är med grillat dagen efter man har festat  big_smile
Senast redigerat av _Glenne_ (12 mars 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Fukttekniker
100 Inlägg
12 mars 2007
Förra helgen var premiär. Ute o röjde i skogen, då hör det till big_smile

132 Inlägg
31 mars 2007
Ska premiär-grilla idag! smile

Sök