3487
Sök

nu snöar det igen...(i göteborg)

31 Inlägg
19 mars 2007
Trådstartare
Vilken tur att man inte bytt till sommarsulorna ännu, lider verkligen med dem som har gjort det :-)

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
19 mars 2007
snöade som tusan nyss utanför fönstret här i högsbo men nu blev det regn istället smile

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
19 mars 2007
ligger några centimeter en bit utanför alingsås nu... =-( tur att man har king caben å åka med nu!! =-)
Senast redigerat av båge (19 mars 2007)

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

353 Inlägg
19 mars 2007
bytte till sommar i lördags....men det är inga problem, snön lägger sig ju inte....regnar bort just nu dessutom...

Enjoy....

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
19 mars 2007
båge skrev:
ligger några centimeter en bit utanför alingsås nu... =-( tur att man har king caben å åka med nu!! =-)

får se om den ligger kvar när man kommer hem smile

2 672 Inlägg
19 mars 2007
dusty skrev:
båge skrev:

hehe! känns som att den komme rligga en stund, snöar bara mer å mer nu sad inte kul nånstans..

edit: ne nu avtog det fan lite smile börja regna nu så man blir av me skiten ock!! smile
Senast redigerat av båge (19 mars 2007)

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu

351 Inlägg
19 mars 2007
hum bor ca 1,½ timme norr om gbg vi har sol just nu smile

Våga Köra Sänkt

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
19 mars 2007
båge skrev:
dusty skrev:
båge skrev:

hehe! känns som att den komme rligga en stund, snöar bara mer å mer nu sad inte kul nånstans..

edit: ne nu avtog det fan lite smile börja regna nu så man blir av me skiten ock!! smile

låter underbart smile

747 Inlägg
19 mars 2007
Fyy fan va kul det är med lite snö igen... kör som fan med min 745 GLE vrålsänkt... hhe

Älgahäng Räjsing Club

16 Inlägg
19 mars 2007
Här gick man ju o vänta på våren, barbacke o härligt va det, men tji fick man 2 dm nysnö iomed gårdagens snöstorm!

Volvo 242 DL -75 - Mycket brutal! Grön dessutom ;)
Volvo 945 LTT -96 - The Polar Express

Bayerische Motoren Werken
87 Inlägg
19 mars 2007
mer Mycket mer snö åt svenska folket!!

Addiction to Snow

Klyphuggare
328 Inlägg
19 mars 2007
jag fick då skifta hjul i morse kändes lite surt. men men nu väntar jag nog ett tag och kramar ur dom sista dubben i vinterostarna

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt

Kapten Långsam
185 Inlägg
19 mars 2007
Har inte märkt av någon snö här, och till helgen blir det varmare igen. Näe, snöar det något mer här ska jag äta upp min skjortkrage, ångrar definitivt inte att jag bytte till sommarsulorna förra helgen tongue

171 Inlägg
19 mars 2007
här snöar det sad jag som tänkt plocka fram blå240n i heljen men inte de tongue

Volvo 240glt -84
Volvo 240tic -81
Audi a4 2,0t quattro -06

2 672 Inlägg
19 mars 2007
nu har det slutat snö utanför alingsås smile å solen börjar titta fram! så det kanske blir en liten sväng med beemern idag ändå! =-)

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
19 mars 2007
senaste nytt från högsbo smile solen lyser och det är torrt på backen big_smilebig_smile helt underbart

264 Inlägg
19 mars 2007
hehe jag skrattar högt och länge. tog camaron till skolan, fick höra att en snöstorm e på väg, jag dog nästan. åkte in me en polare till stan o där låg marken vit. men i kungälv va de solsken o torr backe big_smile och nu sitter juag o kisar me solen i ansiktet smile

When Chuck Norris falls into the water, he dosen´t get wet. The water gets Chuck Norris.

733 Inlägg
20 mars 2007
men va e de me er, e de inte underbart att vakna upp, ledig från skolan o kollar ut genom fönstret, och allt du ser är snö.. lr ja, snö blandat regn. och kommer på att hundarna ska ut på en timmes promend ca... e inte de underbart!?

*NEJ, de e de inte...*

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

Kettunen
20 mars 2007
Jävla skit är det sad
Trodde verkligen att vintern var över sad

Sök