Låter som mig. Fast lat är jag kanske inte. Har svårt att säga nej till att hjälpa andra och hinner ofta inte med mina egna saker som ska göras. Men röker för mycket och dricker tyvärr för mycket Coca Cola.
för mycket skärpmat pizza och hamburgare bara i dag åt jag två pizzor ahhh sen så har jag nästan druckit två liter cola också en bra vana är att man är lite väl snäll mot folk hehe
1. Jo, alltid kolal fickorna om plånboken, nycklarna och mobilen är där. Kan bli riktigt skrämd av att den inte är där på grund av vanan då jag pratar i den.
2. Att alltid meka med fin kläderna, även om jag har mekar kläder med mig tänker jag aldrig på att byta
3. Sätta mig framför datorn så fort jag kommer hem till lägenheten
Dålig vana: kollar alltid spisen så allt står på noll :S de jobbigt gör de fan utan att ens tänka på att jag gör de Känner nåra ggr så dörren verkligen är låst Är ibland för snäll då jag inte ska vara de!!!!!
bra vana: Bra lyssnare, går ut å går en sväng när jag har lust.
1. Jo, alltid kolal fickorna om plånboken, nycklarna och mobilen är där. Kan bli riktigt skrämd av att den inte är där på grund av vanan då jag pratar i den.
2. Att alltid meka med fin kläderna, även om jag har mekar kläder med mig tänker jag aldrig på att byta
3. Sätta mig framför datorn så fort jag kommer hem till lägenheten
Dålig vana: kollar alltid spisen så allt står på noll :S de jobbigt gör de fan utan att ens tänka på att jag gör de Känner nåra ggr så dörren verkligen är låst Är ibland för snäll då jag inte ska vara de!!!!!
bra vana: Bra lyssnare, går ut å går en sväng när jag har lust.
dina dåliga vanor är inte alls dåliga, du tänker först för de säkra och vad som kan hända om du inte gör det, mycket bra tycker jag.
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org