Nyss funka inte 740n alls nu går den.. men bara på 2 cylindrar och det sitter nya stift och nya kablar på den.. Jag fattar inte va fan det kan vara.. luktar oförbränd soppa som fan så soppa kommer ju fram. Den smäller också för jävla dant . Vad kan det va ?
kabeln mellan fördelaren och tändspolen är bytt.. Har inte kollat ifall de kommer nån gnista på dom 2 än ska göra de imorn hade ja tänkt för gängerna är riktigt jävla risiga i toppen såvill helst inte ta bort dom igen men men de får jag vell göra iaf hade fördelarlocket men såg inget som såg så konstigt ut där vad är de som ska se konstigt ut isf eller va fel på ?..
Hmm.. ska nog dra mig mot biltema o köpa en tändsats tänker inte köpa de nånannanstans för jag lägger inte ut nåra pengar på 740n.. bytte bara kablar och tändstift för en polare hade det låg det är så det ligger till..
Om det är sprickor i fördelarlocket så kan gnistorna hoppa omkring lite hur som helst inuti locket, då kommer det kanske gnista på fel kabel eller så kommer det inga alls om man har otur. Detta brukar ofta gälla när det är fuktigt ute.
Om det är sprickor i fördelarlocket så kan gnistorna hoppa omkring lite hur som helst inuti locket, då kommer det kanske gnista på fel kabel eller så kommer det inga alls om man har otur. Detta brukar ofta gälla när det är fuktigt ute.
Jo det har man varit med om.
Kondens efter natten = Bilen tar 5 min att starta. Hjälper ju inte direkt att fördelaren på B230 sitter precis under skarven till motorhuven på 740. Kass list så rinner det rakt in.
Detr är bara att köra på. På en #Risig# mena inte att den är kass. 740 så behöver man ju inte alltid slänga stora pengar . Det tycker inte jag det är värt iaf på sånna om dom inte är i exemplarisk skick