Håller med om loudness i H/K men fylligheten fanns där.
Basen är så gott om inställd på max i HU både genom EQ´n och den där taskiga Media Expandern som är inställd på den högsta inställningen.
<-- Som du beskriver det ovan så är det något allvarligt fel. Även om det kanske är lite lite luft bakom framsystemet så borde det krokna som attans om du drar på med så mycket bas i EQ och Media Expander på max, hur lirar systemet på mer eller mindre max volym på HU? Undrar om det räcker med fasfel...
Ditt framsystem är slim varianten va?
Är detta system att föredra då det är ont om plats för elementen att andas tro?
Eller varför valde du det?
<- Jag valde det inte, det gjorde den firma som installerade prylarna ihop med gamla ägaren av bilen. Slim modell eller inte, får framsystemet plats i kickarna så borde inte de 1.5 centimeterna på djupet göra så jag får så himla mycket mer luft bakom. Firman som installerade basarna har gjort ett vettigt jobb, bra beräknade lådor som är både i mdf och plastade på utsidan sedan integrerade på ett snyggt sätt i bakluckan ihop med steget, så jag antar att de kan vad de gör och förmodligen även valt prylar som låter bra.
På slusteget finns inställningar för freq och volym,men där ser allt ok ut.
<-- Jag hade åkt och lånat ett annat slutsteg. Vill du vara riktigt fräck åker du till en konkurrerande firma och säger att du tycker att ditt framsystem spelar lite tunnt och undrar om de kan hjälpa till och prova med ett annat steg. Ska du se att de säkert hjälper till att tweaka lite också. Jag har iaf fått proffsig hjälp i flera av mina bilar när man är spekulant på nya prylar.
När jag titta ner snabbt igår så gick det någon form av list hela vägen bort emot dörren.
Lätt att få bort?
<-- Pratar du om golvlisten så sitter den med clips. Köp några i reserv och börja riv. Fråga på Autopower i zäta delen om sprängskisser på alla lister och dörrsidor/kickar, alldeles säkert någon som sitter på bra webbsidor/skisser