Den låter alla annat än fint. Låter som när bönderna plockar av ljuddämparna och sätter rakt rör på sina 240is. Tycker NSX med ett fint rostfritt avgassystem låter underbart.
till viss del så väsnas kompressorn ganska mycket, men som du säger så skulle den nog må bra av en bättre/större ljuddämpare... men smaken e som baken.. ( i mitt fall, hårig å mindre väldoftande) Det finns säkert dom som tycker den låter underbart..
vet att någon filmade när den va med vid ett streetrace vi hade, men jag kan inte hitta filmen nu..
Jäklar va fin utsikt du måste ha från kåken Fin bil du har, gillar kolfiberhuset du fixat, längtar tills du får hem reset av grejerna! Riktigt fin! mvh kimpa
Jaha.. som de flesta säkert hört så kommer "gullan" vara till salu till våren.....
vilket gör de lite svårare att glädjas över att ja äntligen fick hem mitt luftfilter från GruppeM i billet aluminium / kevlar.. känns lite meningslöst att montera det så ja skall ev kolla om de e någon annan NSXåkare som är intresserad av att köpa det...