Jag bytte bakre bromstrumman på min golf III -98. Sen dess lyser Abs-lampan konstant. Köpte pirat-trumma. Kan det vara nå´t fel på den ?. Läste nå´t om Abs krans. Men det var för bromsskivor vad jag förstår ?!
Jag bytte bakre bromstrumman på min golf III -98. Sen dess lyser Abs-lampan konstant. Köpte pirat-trumma. Kan det vara nå´t fel på den ?. Läste nå´t om Abs krans. Men det var för bromsskivor vad jag förstår ?!
/Tack på förhand, för ev svar.
Har för mig det sitter en liten abs krans i trumman som antagligen du måste flytta över från din gamla trumma . Kolla i din gamla trumma så det inte sitter kvar en sådan .
På den gamla trumman (kastat) har jag för mig att det var "spår" i godset, men det gick inte att ta bort "ingjutet".... Finns det lös tillsats att köpa kanske ?
Fick tag på en Abs krans. har bytt båda Abs-givarna fram. Mätt upp att ingen givare är felaktig. Lamph.... lyser i alla fall. Vad göra ? Förslag någon ?
Fick tag på en Abs krans. har bytt båda Abs-givarna fram. Mätt upp att ingen givare är felaktig. Lamph.... lyser i alla fall. Vad göra ? Förslag någon ?
hörde en gång talas om att det sitter säkringar speciellt till abs pumpen... minns dock ej var... men tydligen väldigt vanligt att det ärjar där!
Helt sjukt... Nu funkar Abs som den skall... fattar inget. Bytt givare m,m m,m och åkte och handlade. När jag kom tillbaka från affären så släcktes lampan. Kan det vara så att Abs enheten läst av att allt är ok med givarna nu, och återgått till att fungera normalt ?!