3267
Sök

Snabba Pengar!

16 Inlägg
5 juni 2007
Trådstartare
Tjena! Någon som vet ett snabbt sätt att fixa lite extra cash? MÅSTE ha det nu!
Det är bara lista upp allt! Från att sälja kottar som ser ut som gubbar till ja,jag vet inte big_smile Kom igen, ge mig lite svar smile

Mvh MAtte

Proljece?
1 464 Inlägg
5 juni 2007
Riktigt sugen på pengar? finns ju alltid traficing smile Eller drive byes. Vet inte nått snabbt sätt. hade du haft pengar typ någon riktigt bra fond eller kanske till och med en osäker aktie.Men har man inga pengar får man jobba jobba jobba. Menade dock alla olagliga saker som ett skoj endast får inte tas på allvar dock om du testar detta känner jag mej inte skyldig. winkloltongueroll
Senast redigerat av haxer (5 juni 2007)

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

9 108 Inlägg
5 juni 2007
§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.

Bara så folk tänker på det wink Allmänt löjlig tråd då det mesta borde vara självklart, sälj ditt PS2 eller TV eller vad som helst. Finns inte så mycket pengar i prylsäljarbranschen precis.

skaffa ett jobb är nog bästa lösningen.

16 Inlägg
5 juni 2007
Trådstartare
MilleN skrev:
§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.

Bara så folk tänker på det wink Allmänt löjlig tråd då det mesta borde vara självklart, sälj ditt PS2 eller TV eller vad som helst. Finns inte så mycket pengar i prylsäljarbranschen precis.

skaffa ett jobb är nog bästa lösningen.

Mä! Ja,ett brott hoppar jag nog över cool Sen så HAR jag jobb, men måste ha nåt mer!
Tänke ifall nån kunde tipsa om nåt bra sätt bara..Så tycker den inte känns så meningslös..

Proljece?
1 464 Inlägg
5 juni 2007
Instämmer sälj något om du nu verkligen behöver nått eller jobba extra en massa bönder i skåne som håller på att ensilera.

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
5 juni 2007
Ett jobb till kanske? wink
Baklån eller nåt i den stilen om du är i akut behöv?
Senast redigerat av Grabber (5 juni 2007)

16 Inlägg
5 juni 2007
Trådstartare
haxer skrev:
Instämmer sälj något om du nu verkligen behöver nått eller jobba extra en massa bönder i skåne som håller på att ensilera.

Känns lite långt att åka big_smile

16 Inlägg
5 juni 2007
Trådstartare
Grabber skrev:
Ett jobb till kanske? wink
Baklån eller nåt i den stilen om du är i akut behöv?

Ett lån är sista utvägen, finns det nåt värre än att låna pengar ? :S

9 108 Inlägg
5 juni 2007
Slav3r skrev:

Att behöva gnälla på ett forum om hur desperat man är efter småpengar?

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
5 juni 2007
Finns det inga gamla tanter du kan sälja lite tjänster till? tongue.

*skämt* tongue
Senast redigerat av THEBADGUY (5 juni 2007)

Allt för den där jävla hatten!

16 Inlägg
5 juni 2007
Trådstartare
MilleN skrev:
Slav3r skrev:

Ehm.. Vad jag vet så lär ju du inte ha en aning om hur mkt pengar som behövs? Jag frågar bara efter tips på hur man kan tjäna snabba pengar.. Sen vet ja inte vart du fått gnälla och småpengar ifrån..

Proljece?
1 464 Inlägg
5 juni 2007
Slav3r skrev:
MilleN skrev:
Slav3r skrev:

Ehm.. Vad jag vet så lär ju du inte ha en aning om hur mkt pengar som behövs? Jag frågar bara efter tips på hur man kan tjäna snabba pengar.. Sen vet ja inte vart du fått gnälla och småpengar ifrån..

blev också fundersam hur mycket pengar ska du ha? Det är inte så att du vill tjäna pengar för att ha lite extra över eller du behöver verkligen pengar .... tror att fsb.se eller nordea.se eller nått är en bättre start än garaget.org smile lol

16 Inlägg
5 juni 2007
Trådstartare
haxer skrev:
Slav3r skrev:
MilleN skrev:

blev också fundersam hur mycket pengar ska du ha? Det är inte så att du vill tjäna pengar för att ha lite extra över eller du behöver verkligen pengar .... tror att fsb.se eller nordea.se eller nått är en bättre start än garaget.org smile lol

Nej, detta är mer akut "måste ha", det är en slant, jag har läst runt lite på Nordea o alla andra o letar fortfarande.. Nja detta var mest en "att få tips" tråd, men det verkar ju vara olagligt och meningslöst..Aja..

Proljece?
1 464 Inlägg
5 juni 2007
Oftast är det meningslöst folk med pengar tjänar snabba pengar alla andra dödliga måste jobba wink welcome to da life.

Låter himmla seriöst annars (måste "ha en slant") jobba jobba jobba jobba så efter skatt kanske du har nått kvar. roll

9 108 Inlägg
5 juni 2007
Slav3r skrev:

Du skrev lite cash i förstainlägget och gav sälja kottar som exempel, behöver jag säga mer? Är du i så stort behov så får du bita i det sura äpplet.

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
5 juni 2007
Fasen, du är lite för sen!
Kom på att en bekant köpte X-antal bilar för max 1000kr o skrota dom för 4000kr st men skrotpremien tog slut.... mad

16 Inlägg
5 juni 2007
Trådstartare
haxer skrev:
Oftast är det meningslöst folk med pengar tjänar snabba pengar alla andra dödliga måste jobba wink welcome to da life.

Låter himmla seriöst annars (måste "ha en slant") jobba jobba jobba jobba så efter skatt kanske du har nått kvar. roll

Jag sliter röven av mej på jobbet.. Men vi kan skita i denna tråden..Den blev helt meningslös tillslut..! Jippi!

Proljece?
1 464 Inlägg
5 juni 2007
MilleN skrev:
Slav3r skrev:

Du skrev lite cash i förstainlägget och gav sälja kottar som exempel, behöver jag säga mer? Är du i så stort behov så får du bita i det sura äpplet.

Håller med lol Varför starta en pengatråd på gorg? tongue

9 108 Inlägg
5 juni 2007
Slav3r skrev:
Jag sliter röven av mej på jobbet.. Men vi kan skita i denna tråden..Den blev helt meningslös tillslut..! Jippi!

Håller helt och hållet med. Låser.

Sök