Riktigt surt, men han hann testa den lite innan? annars skulle det vara riktigt tråkigt
Nu vart man avis, fan den toppen har man suktat efter några gånger
Du verkar ju ha koll på det mesta, tänkte bara kolla för jag visste inte om att man skulle ha bränsletrycksregulator på dellorto
så det vart ett par begagnade webrar istället..
och fick uppgifter på att min förra motor skulle ha en s-kam i sig men började bli osäker när toppen var näst intill orginal och med pluttiga dellorto 40:ior,-ska ju vara lite arbete för s-kammen så man fick höra på forum att det var väldigt osannolikt att det skulle vara en s-kam i den... när man rev den så var det bara en a-kam, men lite smidda kolvar, boforsstakar och annat godis följde med så det behöll man och därför väntar man med borrning och strokning till en ny motor som ska byggas vid sidan av... -pengar kan ju vara ett litet problem ibland när bilen ska ha det värsta
Skulle vara riktigt grymmt med dubbla avgas, har faktiskt varit inne på dom funderingarna med, men att ta ut slutpipan framför bakhjulet på var sida i balken som går längst ner som på vipern - srt10:n.. skulle vara skönt att slippa kringla sig runt bakaxeln på amazonen för att det blir trångt med 2,5 tum...
Ser fram imot att se din bil klar
Mvh