Fan ser bra ut de där Ser att de lite old school drag i de hela som ja själv kör! Kör på bara!
Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Börja måla... med olja eller precis vad som helst, uttöka det potensialet du har för det finns nog lite där För du behärskar det du håller på med inget snack om det. Men om du vill bli riktigt grym... Det är det samma med musik, vill du bli duktig, måste du studera precis allt, och sen göra din egen version. Det är mitt råd, kanske inte är så kul, men lärorikt. Du är grym, men du kan bli grymmare Mvh
Börja måla... med olja eller precis vad som helst, uttöka det potensialet du har för det finns nog lite där För du behärskar det du håller på med inget snack om det. Men om du vill bli riktigt grym... Det är det samma med musik, vill du bli duktig, måste du studera precis allt, och sen göra din egen version. Det är mitt råd, kanske inte är så kul, men lärorikt. Du är grym, men du kan bli grymmare Mvh
Tack det ska jag tänka på alltid bra med kritik för får alltid nmya ideeer
ja och sluta kladda på väggar så vi skattebetalare måste bekosta sanering=) Inte för att jag ogillar grafitti, tvärtom jag tycker det är skitsnyggt men snaeringskillarna är ju på plats direkt!
Men du har ju helt klart talang och du verkar ha ett intresse så ja billackerare skulle nog passa dig bra!