En svart gammal Charger eller Road runner med hemi, och som aka till jobbet bil en svart eller vit S63 alt S65 AMG, om nagra ar när dom kostar under en mille da...En Veyron kommer väl aldrig att kosta sa lite sa jag antar den gar bort i den här traden
har en massa dröm bilar jag t.ex en fullutrustad nya volvo s80 v8a en custom hummer h2a en crystler 300c och en 69as camaro kan inte komma på nå mer eller jo en ford mustang shelby gt 500
Zombies, coming soon to a city near you! www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
har en massa dröm bilar jag t.ex en fullutrustad nya volvo s80 v8a en custom hummer h2a en crystler 300c och en 69as camaro kan inte komma på nå mer eller jo en ford mustang shelby gt 500 kom på en lamborghini diablo finns säkert nån sån för under millen men inte mkt under å självklart en lika dan skyline som i to fast to furious
Zombies, coming soon to a city near you! www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
BMW M6 (Ska äga ) BMW M3 E36 GTR Maybach Nissan Skyline R34 GTR Supra MkIv TT och mercans värsting automatare vet ej vad den heter men är världens snabbatse auto bil går värre än ferrari enzo kan jag lova:cool:
Bmw m3 e36 (gärna gt) med värsting coilovers ,värsting bussningar,värsting stag, värsting kräningshämmare, värstin bromsar. ja värsting allt lättad givet vis o byggd för väghållning och givet vis överladdad med kompressor eller turbo *drömmer*