Köra bilen om jag får ut den i sommar. Sen blir det kanske en fylle resa till gotland och ragga lite brudar. Sen är det bara massa jobb. På jobbet, hemma och med bilarna
Jobba, jobba & jobba o tjäna pengar till bilen... sen blire väl lite party då & då när man hinner med, kanske en tripp till öland nu över midsommar också... missar ju gatebil pga. att ja jobbar då... förmodligen actionmeet också... vilken tur man ska ha alltså ^^
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Tjejen planerar att åka någonstans så jag kan inte köpa nya grejjer till bilen Måste använda de pengarna till resa... Som tur är så har jag lite pengar undanmyglade ^_*
Du åker ju i fel säsong!!! Nov- apr är det man ska åka dit. Va där för många år sen i december.. Funderar på att åka dit i vinter men får se vad ekonomin säger efter bil köpet
Först och främst ska man på Metallica i Stockholm 12 Juli Funderar också på att åka till Metaltown, va grymt förra året (speciellt Motörhead, längst fram stod man ) Ska också börja installera allt ljud i bilen, och sen får man väl jobba lite också...tyvärr