Edit: Gick in och kikade lite på www.maps.google.com och tittade och det är verkligen hemskt allt är helt öde. även båtar och sånt som ligger i vattnet och då är det inte småbåtar utan det är stora segelbåtar. Shit det är kusligt.
Hittade den nu när jag letade lite. Över 200 gasmasker på ett och samma ställe. Det dom fick gå igenom dom sista minutrarna dom var i livet är nog det värsta man kan tänka sig. En seg och långsam död. Från 100% frisk till 100% död. att se sina närmaste, och andra vänner sitta och gå bort en och en. Fyfan man blir skakis när man börjar rota i sånt här men på samma gång är det spännande. Rota lite i det själva och försök föreställa er hur det var att leva där under den tiden staden fortfarande "stod" upp eller hur man ska säga.
EDIT ; Alla gasmaskerna ligger dessutom i en skola som var fullt befolkad med barn från 7 - 15 år.
Hittade den nu när jag letade lite. Över 200 gasmasker på ett och samma ställe. Det dom fick gå igenom dom sista minutrarna dom var i livet är nog det värsta man kan tänka sig. En seg och långsam död. Från 100% frisk till 100% död. att se sina närmaste, och andra vänner sitta och gå bort en och en. Fyfan man blir skakis när man börjar rota i sånt här men på samma gång är det spännande. Rota lite i det själva och försök föreställa er hur det var att leva där under den tiden staden fortfarande "stod" upp eller hur man ska säga.
EDIT ; Alla gasmaskerna ligger dessutom i en skola som var fullt befolkad med barn från 7 - 15 år.
får inte bilden att fungera står att jag inte har tillträde blev faktiskt så intresserade så jag laddade hem en dokumentär om chernobyl som jag ska se inatt.
Det var då inte några dåliga bilder, och det med båtarna var verkligen läskigt Hur allting bara kan vara så övergivet Jag är bara 16 år än, så jag vet knappt vad som har hänt. Ska bli riktigt intressant läsning nu!
Det var då inte några dåliga bilder, och det med båtarna var verkligen läskigt Hur allting bara kan vara så övergivet Jag är bara 16 år än, så jag vet knappt vad som har hänt. Ska bli riktigt intressant läsning nu!
Och jag är bara 17 år och jag vet mycket väl vad som hänt. Tjernobyl tillhör ju för fan allmänbildningen.
Nästan lite skrämmande att det finns hela städer som står helt tomma och övergivna.
Och stora städer också, Chernobyl är ju faktiskt inte så överdrivet litet heller... Är väll som O-hamn i storlek...
Finns massa övergivet i sverige med. Här är sidan som den förra tråden om övergivna platser läkade till: http://www.jornmark.se/places.aspx
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!