3160
Sök

fick 52 rätt på teoriprovet

Avstängd
1 266 Inlägg
25 juni 2007
Trådstartare
#1
wiee jag klarade då provet..52 rätt hehe..rätt så sjukt igentligen, för jag kan inte så mycket trafikregler..jag hade 9 fel på trafikregler, men miljön å sånt skit hade jag fullt på
tycker teoriprovet är aldelles för lätt, rätt så sjukt att jag ska få ha körkort om man tänker på hur mycket regler jag kan ? :S
Senast redigerat av TheFinnishFlash (25 juni 2007)

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

2 123 Inlägg
25 juni 2007
#2
TheFinnishFlash skrev:
wiee jag klarade då provet..52 rätt hehe..rätt så sjukt igentligen, för jag kan inte så mycket trafikregler..jag hade 9 fel på trafikregler, men miljön å sånt skit hade jag fullt på
tycker teoriprovet är aldelles för lätt, rätt så sjukt att jag ska få ha körkort om man tänker på hur mycket regler jag kan ? :S
Måste säga att du är precis som min kompis och det är helt enkelt pinsamt.
Han skröt också att provet var så lätt osv och sen fick han också bara 52p.
Om provet var så lätt varför fick du inte mer ?

4 Inlägg
26 juni 2007
#3
En jag känner gick och tyckte att han var bäst i några veckor när han fick 52 på provet tongue

RS
886 Inlägg
26 juni 2007
#4
Kan vara så att det var lite för lätt just när DU gjorde det? Frågorna slumpas ju lite, så man kan ju ha tur och få mer frågor som man kan.

Focus RS

Avstängd
1 266 Inlägg
26 juni 2007
Trådstartare
#5
Fredrik.Gustavsson skrev:
TheFinnishFlash skrev:
wiee jag klarade då provet..52 rätt hehe..rätt så sjukt igentligen, för jag kan inte så mycket trafikregler..jag hade 9 fel på trafikregler, men miljön å sånt skit hade jag fullt på
tycker teoriprovet är aldelles för lätt, rätt så sjukt att jag ska få ha körkort om man tänker på hur mycket regler jag kan ? :S
Måste säga att du är precis som min kompis och det är helt enkelt pinsamt.
Han skröt också att provet var så lätt osv och sen fick han också bara 52p.
Om provet var så lätt varför fick du inte mer ?
tror inte du förstår mig ? jag kan inte alls mycket trafikregler, och då BORDE jag inte klara provet..eller hur ? men jag klarade det endå ? tur ? JA jag hade riktigt jävla tur..och jag skryter inte ? jag menar att provet är för lätt borde vara svårare


Pettsson1 : hehe jag tycker inte då jag är bäst, snarare sämst, men endå klara jag det..och med det vill jag säga att det borde vara svårare ! om ni förstår ? smile
Senast redigerat av TheFinnishFlash (26 juni 2007)

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

Fisketokig
2 997 Inlägg
26 juni 2007
#6
Ja man blir orolig...

Med de frågor jag fick på både Bil och MC-uppskrivningen så klarar man kraven med sunt förnuft utan att behöva läsa på något.

Till MC-kortet läste jag igenom MC-boken en gång och skrev sedan med bra resultat...

Skrämmande vad enkla frågor, vissa rent löjliga.

Så samtidigt så både vet man och hört om de i sin omgivning som fått skriva provet både 2, 3 och en som skrev upp samtidigt som jag, hon var inne för 4e gången.

Då är det riktigt illa... Det borde vara fler bättre och svårare frågor samt att man måste klara 90/100 minst...

Ta körkort idag kräver normalt att man läser en bok på 200 sidor, skriver teorin, går en halvdag på halkkörning och bokar egen körning på 30 minuter och kör som folk och sånt du läst om.

kan gå på 2 veckor att få kortet utan ansträngning.

Det är för lätt att ta kort. Helt klart.
Senast redigerat av Martin 9-3 (26 juni 2007)

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Kockafan
224 Inlägg
26 juni 2007
#7
vettifan om det är för lätt min polare gjorde 11 ggr innan han klara de.. sj klara jag första med 53

Kocken

Avstängd
1 266 Inlägg
26 juni 2007
Trådstartare
#8
linusgrabo skrev:
vettifan om det är för lätt min polare gjorde 11 ggr innan han klara de.. sj klara jag första med 53
11ggr ? då måste han haft grymt otur, jag läste iaf igenom äckelboken 1 och 1/2 gång på ca 2 månader..

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

1 418 Inlägg
26 juni 2007
#9
jag fick 54 poäng utan att plugga nått speciellt iaf, dock tagit a1 2 år tidigare.. tongue

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

allt över 800kg och utan turbo e fjantigt
252 Inlägg
26 juni 2007
#10
kan ju iaf skryta med att ja fick bara 2 fel på min uppskrivning, de som ja hade fel på var polismans tecken tongue


1 418 Inlägg
26 juni 2007
#11
LindeMan skrev:
kan ju iaf skryta med att ja fick bara 2 fel på min uppskrivning, de som ja hade fel på var polismans tecken tongue
Polismanstecken är väl inge svårt? Vinkar dom åt dig så är det bara att vinka tillbaka och fortsätta att åka wink

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

Avstängd
1 266 Inlägg
26 juni 2007
Trådstartare
#12
Lindberg88 skrev:
LindeMan skrev:
kan ju iaf skryta med att ja fick bara 2 fel på min uppskrivning, de som ja hade fel på var polismans tecken tongue
Polismanstecken är väl inge svårt? Vinkar dom åt dig så är det bara att vinka tillbaka och fortsätta att åka wink
hehe big_smile

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
26 juni 2007
#13
Gjorde ett sånt där test på datorn sent på kvällen innan jag skulle skriva provet (hade glömt att jag hade bokat tid), fick 58. Programmet simulerade ett par prov och sa åt en vad man hade för fel sen när man var klar med varje prov, bara lära sig av misstagen och göra om provet tills man får alla rätt. Rekomenderas starkt!


Proljece?
1 464 Inlägg
26 juni 2007
#14
hade också 53 skit samma klarade det ju? Gör ju mej knappast till en sämre bilförare.

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

73 Inlägg
26 juni 2007
#15
fick 57 på första försöket.. mer tur än skicklighet tror jag


1 174 Inlägg
26 juni 2007
#16
Fredrik.Gustavsson skrev:
TheFinnishFlash skrev:
wiee jag klarade då provet..52 rätt hehe..rätt så sjukt igentligen, för jag kan inte så mycket trafikregler..jag hade 9 fel på trafikregler, men miljön å sånt skit hade jag fullt på
tycker teoriprovet är aldelles för lätt, rätt så sjukt att jag ska få ha körkort om man tänker på hur mycket regler jag kan ? :S
Måste säga att du är precis som min kompis och det är helt enkelt pinsamt.
Han skröt också att provet var så lätt osv och sen fick han också bara 52p.
Om provet var så lätt varför fick du inte mer ?
Håller fan med asså!

Living in the fastlane
128 Inlägg
26 juni 2007
#17
Fick 57 rätt, chansade på endel måste jag säga, det är äckligt lätt håller jag med om, läste bara boken en gång


Knegare
718 Inlägg
26 juni 2007
#18
Fredrik.Gustavsson skrev:
TheFinnishFlash skrev:
wiee jag klarade då provet..52 rätt hehe..rätt så sjukt igentligen, för jag kan inte så mycket trafikregler..jag hade 9 fel på trafikregler, men miljön å sånt skit hade jag fullt på
tycker teoriprovet är aldelles för lätt, rätt så sjukt att jag ska få ha körkort om man tänker på hur mycket regler jag kan ? :S
Måste säga att du är precis som min kompis och det är helt enkelt pinsamt.
Han skröt också att provet var så lätt osv och sen fick han också bara 52p.
Om provet var så lätt varför fick du inte mer ?
För att förklara.

Han tyckert inte man ska "klara" provet ifall man har så många fel på trafikregler, det är ju dem som är viktigast. Vem tänker på hur mycket avgaser man släpper ut vid en omkörning tex? Och han kan ha fått mest sånna frågor.

William 2009-02-20

7 100 Inlägg
26 juni 2007
#19
fick 52 rätt ja med tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Blivande servicetekniker
117 Inlägg
26 juni 2007
#20
Klarade mitt på andra gången. Var så satans nervös första gången. Och för dom som kuggar många gånger så kan dom kunna mer än vad någon med 52 kan. Allt handlar om läsförståelse. För man kan uppfatta frågorna olika.

brumbrumbrum vad är det?
DET SKA DU VETA SOM ÄR MEKANIKER!


Sök