nissan 200sx skrev:
Varför inte köpa ww.pb-z.se där finns en skyline me 1051hästar
där har du power! 499tusen eller så... värd att bara kolla på om du inte tidigare har gjort de! bra häftigt bygge!
Den bilen är såld för länge sedan, den nye ägaren finns här på GORG.
R33 GTS-25TDenna bil ägs av en kille som är moderator på Skyline-forumet. Har inte sett den mer än flyktigt sedan den byggdes om till nuvarande spec. Vad jag vet har han inte haft några problem med den i alla fall. Fin bil, men lite dyr enligt mitt sätt att se det, eftersom du får en R33 GT-R för samma pengar, och jag personligen skulle alltid föredra en GT-R.
R34 GTTKänner inte till bilen särskilt mycket. Har för mig att det inte var så länge sedan han köpte den. Schysst spec-lista, men svårt att säga om det är ett bra köp eftersom inget pris står i annonsen. Personligen kan jag inte med R34 GTT's utseende, men det är ju en ren smaksak.
R33 GTS-25TKänner inte till bilen, men verkar vara ett seriöst bygge för ganska vettigt pris. Skulle kunna innebära problem vid framtida besiktningar på grund omfattande och synliga modifikationer.
OkändVerkar redan vara såld. Annonsen är i alla fall borttagen.
R33 GT-R V-SpecHär börjar vi snacka. Schyssta modifikationer, vettigt pris, grymt utseende och framförallt en GT-R. Känner inte till bilen så värst mycket kan jag inte påstå, men den ser fin ut i alla fall, och jag tvivlar på att en bil med sådan spec samt möda, tid och pengar nedlagd i skulle vara i kasst skick.
Hoppas det hjälper.
I vilket fall som helst tycker jag du ska satsa på GT-R istället...