3934
Sök

Sjukt ljud

Med Jetplan i generna
413 Inlägg
1 augusti 2007
jonash skrev:
zizip skrev:
MDS kan ju hoppas att BRL vanen verkligen är pensioner isåfall...  Annars lär de inte vilja låna nånting alls!

mvh Jonas

Har inget emot BRL de har också bra saker! BTW: Så är det inte riktigt MDS som kommer få kredit utan Mölndals Bilradio i Göteborg. De har Mds prylar (det har micro också) men de är ingen MDS butik.

Det jag menade var att BRL vanen är fullständigt överlägsen alla andra multimediabilar i Sverige de senaste 2 åren, och med all respekt för ditt bygge men du har tyvärr ingenting att hämta mot den.

Det är skillnad på att ha ett okej bygge och att ha ett som vinner tävlingar.

Men som demo kan det ju funka!

mvh Jonas

Överlägsen på vilket sätt? dB förmodar jag, för den demar inte så högt...

Mvh Victor

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."

1 634 Inlägg
1 augusti 2007
Den är överlägsen i klassen "Multimedia", rullande biograf mao.

VictorD skrev:
jonash skrev:
zizip skrev:

Har inget emot BRL de har också bra saker! BTW: Så är det inte riktigt MDS som kommer få kredit utan Mölndals Bilradio i Göteborg. De har Mds prylar (det har micro också) men de är ingen MDS butik.

Det jag menade var att BRL vanen är fullständigt överlägsen alla andra multimediabilar i Sverige de senaste 2 åren, och med all respekt för ditt bygge men du har tyvärr ingenting att hämta mot den.

mvh Jonas

Mvh Victor

Numera Saab 9-5 Aero -00

SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
1 augusti 2007
VictorD skrev:
jonash skrev:
zizip skrev:

mvh Jonas

Mvh Victor

Den är överlägsen på Multimedia i bil i Sverige helt enkelt. Ljud, bild etc. Allt sammanräknat.

mvh Jonas

Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!

265 Inlägg
1 augusti 2007
En fråga, vart kommer det "sjuka ljudet" in i bilden? Tråden verkar mer handla om massa multimedia. Säkert bra ljud men att klassa det som sjukt vore att ta i?

-

Kettunen
1 augusti 2007
stukastini skrev:
En fråga, vart kommer det "sjuka ljudet" in i bilden? Tråden verkar mer handla om massa multimedia. Säkert bra ljud men att klassa det som sjukt vore att ta i?

Håller med. *
Sjukt ljud är ju typ att ha 6 st Cerwin Vega Stroker PRO som kostar 10 tusen styck! Sen några rediga Rockford steg. Det kallar jag sjukt

801 Inlägg
27 juni 2008
va mkt porr du kan titta på om du har 3 tb lager big_smile gratz! big_smile

8 156 Inlägg
27 juni 2008
Roundcube skrev:
va mkt porr du kan titta på om du har 3 tb lager big_smile gratz! big_smile

Jag är mer intresserad av vad som har hänt sen och om hårddiskarna hållit?
Det var ju ändå snart 1 år sedan den här tråden var aktuell smile

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

6 851 Inlägg
27 juni 2008
Själv är man mer intresserad av hur detta "sjuka" bygge ser ut. Denna tråd är helt värdelös utan bilder..!

Rylander
27 juni 2008
TT-Avant skrev:
Själv är man mer intresserad av hur detta "sjuka" bygge ser ut. Denna tråd är helt värdelös utan bilder..!

Håller helt o hållet med!! Upp med bilder på bygget nu yikes

Sök