3652
Sök

Downpipe s40, andra alternativ?

25 Inlägg
5 juli 2007
Trådstartare
Tjena!

Håller på och letar som en tok efter ett komplett 3" sportsystem med racekatt begagnat till min s40 t4 fas1, för att komma ner i pris lite. Sen även haft lite tankar på att köpa downpipe begagnat sen köpa resten nytt, men iaf letat och hittar inga som säljer begagnade sådana till t4, Finns det andra modeller som passar? till exempel 850 t5s downpipe? Kanske mycket dum fråga men måste ju höra mig för smile

Ha de gött.

299 Inlägg
5 juli 2007
gå in på www.jt-tuning.se där får du ett helt system med katt för vettiga pengar.......7300kr med en ljuddämpare downpipe å katt
Senast redigerat av johan-s70-t5 (5 juli 2007)

Robban
22 Inlägg
5 juli 2007
kan rekomendera jt´s 3" sytem te s40 t4 låter förjävla gutt smile har de på min, låter lite lagom på normal varv men när du trycker ur bilen låter det riktigt mäktigt smile

Du var snyggare bakifrån :P

25 Inlägg
5 juli 2007
Trådstartare
1, vill inte ha en ljuddämpare, utan två, ligger de ju runt 7600:- har ja för mig, sen skall ja göra lite andra modifieringar, först o främst mappa bilen efteråt, vilket kostar 4900:- då e vi uppe i över 12000:- skulle vilja landa lite lägre i pris, därför ja frågar inte för att ja jättegärna vill köpa begagnat smile men tack iaf för era svar. någon som vet svaret på min fråga?

Sök