4st volvo 740 2st volvo 360 renå 2st bmw tyvär en förmycke 1st har varigt vinterbilar dom bruka inte hålla en vinter ens så haft körkort 3 år åh så har ja ju serigösa bilen chevy camaron..
Själv har man haft en bil de är en volvo v40 2,0T går bra men är på väg att byta vet inte om jag vill ha en seat leon cupra eller nån nyare volvo. är 19år nu.
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Saab 900 T8 Saab 99T Mitsubishi Colt glxi Toyota Camry 16v Saab 9000CD16v Saab 9000CD 2,3T (äger fortfarande) Mitsubishi 3000GT VR4 Nisan 200SX s13 (äger fortfarande Saab 9-5 (äger fortfarande)
Vw Bubbla 1302 Lim - 67 SÅLD Första bilen och blir nostalgisk bara jag ser en bubbla.
Renault TS19 -81 SKROTAD Never ever skall jag äga en Renault igen!
Saab 900T -81 Tunad o sänkt SÅLD En av mina klart roligaste bilar! Älskade min Saab!
Volvo 343 -80-talare SKROTAD Mintgrön!!! Haha, så ful! Köpte den på telefon och glömde fråga om färgen! Fick en chock när jag kom för att hämta bilen!
Suzuki Swift Gti -88 Vit och fullstylad SÅLD Hmm, det mesta var dags att byta efter ett år av min körning... Wonder why?
Toyota Corolla CC -88 automat SKROTAD 3-stegad automatlåda gör ingen glad
Volvo 164 -71? (X) Hmmm... Startade i alla väder iaf!
Mazda 323 -91 Ägde denna tillsammans med Xet och hatade bilen från dag ett. Gjorde mitt bästa för att ta livet av den, men det lyckades visst inte på 6 år.
Skoda Pickup -97 SÅLD Zzzzzzzzzzzzzz............
Nissan 200sx S13 -93 SÅLD Denna bil var det eg. mest bekymmer med, men jag älskade den ändå! Jag tillbringade ganska många helger i garaget att felsöka denna och var duktigt frustrerad många gånger. Tårarna rann när nya ägaren hämtade bilen...
Nissan Micra -88 SÅLD Hehe, förvånade många vid rödljusen med denna lilla pärla Otroligt imponerad att man kan köpa en bil som är skattad, besiktad, sommar och vinterdäck, fungerande radio, sätesvärmare and so on.. för bara 3k!
BMW 530i Touring -93 SÅLD Sämsta skötta bil jag någonsin ägt Köp aldrig bil mitt i natten när du är stressad!
Saab 900 2,3ia -94 SÅLD Ok, fullutrustad men såååå trött! 100-150 km/h tog väl 1 minut... *gäsp*
Nissan 200sx S14a -98 STULEN! Saknar min bil...
Hmm, det var nog dom jag kom på i farten.... Kanske glömt någon?