Min största hatreklam på tv just nu är Flügger Färg reklamen... så förbannat dryga dom är! sen är ju Ica reklamerna asdryga också, fattar inte hur dom kan ha hållt på så här pass länge?!
Grrrrrr!!!
vilka tycker ni?
Senast redigerat av c0nne (22 juli 2007)
If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!
Ja hatar den jävla kärringen som börjar babbla om flytningar och skit... Varenda jävla gång man sitter och käkar eller så kommer den där vidriga äckliga reklamen upp slår fan aldrig fel!!!
Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Ja hatar den jävla kärringen som börjar babbla om flytningar och skit... Varenda jävla gång man sitter och käkar eller så kommer den där vidriga äckliga reklamen upp slår fan aldrig fel!!!
hahaha! usch ja du har rätt! den är vidrig den reklamen!
If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!
Ah fyfaan vi vill inte höra om deras äckliga flytningar och urinläckade etc Det är skapligt avtändande måste jag säga..
Jag tyckte du skrev flyktingar, fattade inte först.
Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
hm.... jag tror att jag har missat flykting-reklamen men en reklam jag har blivit j*vligt trött på är Parlino och sina tomtenissar.. dom snackar hel konsigt plus att dom har lagt in baklänges effekt när dom snackar... sen att tomtenissarna helt plötligt gör 69'an gör inte saken bättre..
"vad gör du med mig hoppas jag?" "vet inte riktigt" "fortsätt"
All jädrans reklam e retande ... om man hadde konto på fria Tv´s så hadde man slängt ut burken ett antal gånger från balkongen för man blir vnsinig då det e så idiot förklarande mot oss konsumenter så man ej vill ens ta i deras produkter ......
så jäkla jobbigt med rekalm, man sappar ju alltid när det börjar och sen hittar man ngt annat program sen så glömmer man bort vad det var man tittade på innan...
kollar inte på tv men har en har inte tid att sitta där man sitter ju här hela dagarna.. men jag tycker dom flesta reklam avbriten är jobbiga men rätt så bra i lång filmer så man kan fylla på chips skålen..
så jäkla jobbigt med rekalm, man sappar ju alltid när det börjar och sen hittar man ngt annat program sen så glömmer man bort vad det var man tittade på innan...
Ja man sliter ut boppan på noll tid ... Å sappar tills man ej vet vad man ska se på man ser början å mitten å sluten på ett antal program när man väl har tid å se på burken ....
Ja man sliter ut boppan på noll tid ... Å sappar tills man ej vet vad man ska se på man ser början å mitten å sluten på ett antal program när man väl har tid å se på burken ....