3516
Sök

Hatreklamer just nu; få din röst hörd!

401 Inlägg
22 juli 2007
Trådstartare
Är tvungen att skriva av mig bara! yikes

Min största hatreklam på tv just nu är Flügger Färg reklamen... så förbannat dryga dom är!
sen är ju Ica reklamerna asdryga också, fattar inte hur dom kan ha hållt på så här pass länge?! yikes

Grrrrrr!!!mad

vilka tycker ni?
Senast redigerat av c0nne (22 juli 2007)

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!

Rörpulare
1 453 Inlägg
22 juli 2007
Ja hatar den jävla kärringen som börjar babbla om flytningar och skit... Varenda jävla gång man sitter och käkar eller så kommer den där vidriga äckliga reklamen upp slår fan aldrig fel!!!

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

401 Inlägg
22 juli 2007
Trådstartare
nissan 200sx skrev:
Ja hatar den jävla kärringen som börjar babbla om flytningar och skit... Varenda jävla gång man sitter och käkar eller så kommer den där vidriga äckliga reklamen upp slår fan aldrig fel!!!

hahaha! big_smile usch ja du har rätt! tongue den är vidrig den reklamen!

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!

Maizer
22 juli 2007
nissan 200sx skrev:

Ah fyfaan vi vill inte höra om deras äckliga flytningar och urinläckade etc tongue Det är skapligt avtändande måste jag säga..

Arbetssökande lokförare
170 Inlägg
22 juli 2007
Min hatreklam e ändå den som börjar me "när du hade diarre imorse" de dyker upp varje gång man sitter o äter vid tvn
Senast redigerat av Slim_Kim (22 juli 2007)

To get old and wise, you have to be young and stupid!!

Leg. Spådam
816 Inlägg
22 juli 2007
nissan 200sx skrev:

Jag tyckte du skrev flyktingar, fattade inte först. lol

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

Maizer
22 juli 2007
Haha ja vi vill inte höra om de äckliga jävla flyktingarna! big_smile

Rörpulare
1 453 Inlägg
22 juli 2007
Haha

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

165 Inlägg
22 juli 2007
Slim_Kim skrev:
Min hatreklam e ändå den som börjar me "när du hade diarre imorse" de dyker upp varje gång man sitter o äter vid tvn

Håller med om den reklamen.

Körv
3 535 Inlägg
22 juli 2007
Härligt om man kollar på direkt-streamad tv från internet och man kan se på vad fan som helst istället big_smile

Truckdriving Man

3 113 Inlägg
22 juli 2007
hm.... jag tror att jag har missat flykting-reklamen tongue men en reklam jag har blivit j*vligt trött på är Parlino och sina tomtenissar..
dom snackar hel konsigt plus att dom har lagt in baklänges effekt när dom snackar... sen att tomtenissarna helt plötligt gör 69'an gör inte saken bättre.. mad

"vad gör du med mig hoppas jag?"
"vet inte riktigt"
"fortsätt"

Semper Fi

fritidsprofessor
1 197 Inlägg
22 juli 2007
Lynette skrev:
Slim_Kim skrev:

Håller med om den reklamen.

jepp.. den e riktigt vidrig.. och flügger-färg gubbarna hasse o lasse e bara dryga...

Annars så hatar ja parlino´s reklamer riktigt mycke!! prata som folk för faan fikustomtar

383 Inlägg
22 juli 2007
Den där förbaskade IPREN idioten..får mej att drömma mardrömmar!!! det värsta va när jag såg gubben irl på stan åxå...  mad
Senast redigerat av cutlass (22 juli 2007)

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
22 juli 2007
All jädrans reklam e retande ... om man hadde konto på fria Tv´s så hadde man slängt ut burken ett antal gånger från balkongen för man blir vnsinig då det e så idiot förklarande mot oss konsumenter så man ej vill ens ta i deras produkter ......

//S

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

13 Inlägg
22 juli 2007
så jäkla jobbigt med rekalm, man sappar ju alltid när det börjar och sen hittar man ngt annat program sen så glömmer man bort vad det var man tittade på innan... hmm

755 Inlägg
22 juli 2007
kollar inte på tv men har en har inte tid att sitta där man sitter ju här hela dagarna.. men jag tycker dom flesta reklam avbriten är jobbiga men rätt så bra i lång filmer så man kan fylla på chips skålen..

3 627 Inlägg
22 juli 2007
Finns 3 stycken som jag verkligen avskyr!

Dels den LOKA reklamen om Päronsmak där hon ställer sig å skriker! Tål inte skrik!

Sen den Nicotintuggummi reklamen där hon går fram och drar upp klänningen!

Och sist men inte minst Beijers nya reklamer, jävla djurplågerireklam vafan hmm

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
22 juli 2007
"när du vaknade upp med diarre imorse så hade du två val"

den hatar jag speciellt eftersom dom får de att låta som att det är vanligt =P

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
22 juli 2007
Turbotuben skrev:
så jäkla jobbigt med rekalm, man sappar ju alltid när det börjar och sen hittar man ngt annat program sen så glömmer man bort vad det var man tittade på innan... hmm

Ja man sliter ut boppan på noll tid ... wink
Å sappar tills man ej vet vad man ska se på man ser början å mitten å sluten
på ett antal program när man väl har tid å se på burken ....

//S
Senast redigerat av lonewolf-holm (22 juli 2007)

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

13 Inlägg
22 juli 2007
lonewolf-holm skrev:
Turbotuben skrev:

Ja man sliter ut boppan på noll tid ... wink
Å sappar tills man ej vet vad man ska se på man ser början å mitten å sluten
på ett antal program när man väl har tid å se på burken ....

//S

been there done that big_smile

Sök