3518
Sök

Många tjejer här!

terazzi
23 juli 2007
Tjejtöser är bättre simple as that wink sen e dem ju sötare med ^^ hahahahah big_smile
trevliga och med samma intresse, kan fan inte bli bättre big_smile

Whitetrash
589 Inlägg
23 juli 2007
Hehe ja det va en bra idé, och en ihjälspelad bas som popcornskål.

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.

Greetings, infidel.
91 Inlägg
23 juli 2007
Det är väldigt nice med tjejer som gillar motorer och bilar. big_smile Men som sagt tidigare i tråden, hade varit kul att se er på olika evenemang också. Kanske hade det inte blivit lika mycket börnisar och sånt med fler tjejer? wink

The left lane is the passing lane.
NOT the "go as fast as I fucking want to hurr de hurr durr" lane.

1 120 Inlägg
23 juli 2007
tecman skrev:
och var är ni på träffarna? man ser ju här att ni har bilar men inte är det många av er/era bilar på träffar och dyl

Jag har denna så jag e på träffar wink --> http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=49709
Senast redigerat av BMW_Galen_Tjej (23 juli 2007)

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

49 Inlägg
23 juli 2007
n3rmin skrev:
Det är väldigt nice med tjejer som gillar motorer och bilar. big_smile Men som sagt tidigare i tråden, hade varit kul att se er på olika evenemang också. Kanske hade det inte blivit lika mycket börnisar och sånt med fler tjejer? wink

hahaha ursäkta mig.. behöver nog få en förklaring till det där att det skulle bli mindre börnande!!?? mad

garaget har bättre forums upplägg jämfört med tex zatzy. vill man gå på officiella race är zatzy dock bättre där alltid står.
sen är det väl så att att bor man en bit utanför sthlm så blir det samåkning för ekonomins skull tongue

~wrooooom psssscchhhtttt~

508 Inlägg
23 juli 2007
Ja d blir mer och mer vilket som är skoj smile
Men den som missat mig måste va blind *fniss*
Jag är typ på allt jag hinner med, och min bil syns oxå ganska tydligt.
Har vart på utställningar och i stylingbörsen.
Så när jag säljer pärlan lär ju ingen veta vem jag är längre sad
Men garaget är jäkligt nice med GB, kommentarer och dyl.
Så tummen upp för "THE GARAGE"! big_smile

Greetings, infidel.
91 Inlägg
23 juli 2007
mois_ skrev:
n3rmin skrev:

hahaha ursäkta mig.. behöver nog få en förklaring till det där att det skulle bli mindre börnande!!?? mad

garaget har bättre forums upplägg jämfört med tex zatzy. vill man gå på officiella race är zatzy dock bättre där alltid står.
sen är det väl så att att bor man en bit utanför sthlm så blir det samåkning för ekonomins skull tongue

Enligt mig så är det roligare att snacka med tjejer om bilar än visa vad ens bil går för.
Inte så att ni inte kan börna. Om det var det du trodde jag syftade på. hmm

The left lane is the passing lane.
NOT the "go as fast as I fucking want to hurr de hurr durr" lane.

49 Inlägg
23 juli 2007
n3rmin skrev:
Enligt mig så är det roligare att snacka med tjejer om bilar än visa vad ens bil går för.
Inte så att ni inte kan börna. Om det var det du trodde jag syftade på. hmm

tänkte väl lol la upp en bild i mitt galleri med vinterbilen som motbevis om du hade menat det andra hä hä

~wrooooom psssscchhhtttt~

The world is mine
82 Inlägg
23 juli 2007
Man hamnade väl här lite av en slump. För mig är det att alla har samma intresse för bilar som lockar. Man slipper höra hela tiden "men ååh du bara tjatar om din bil!!!" och en massa himlande ögon och högljudda suckar. Man försöker väl komma ut så ofta man kan och har ork för träffar. Men kvällsskift sätter en hel del käppar i hjulen för en. Och nu när man har semester..ja då är det plötsligt scheisseväder! roll

Bad like I wanna be

Maizer
23 juli 2007
terazzi skrev:
Tjejtöser är bättre simple as that wink sen e dem ju sötare med ^^ hahahahah big_smile

Inte för att generalisera nu..  men bil tjejer är för det mesta fula, tjocka och skabbiga och det vet de flesta om.. Självklart med undantag

881 Inlägg
23 juli 2007
Maizer skrev:
terazzi skrev:

Inte för att generalisera nu..  men bil tjejer är för det mesta fula, tjocka och skabbiga och det vet de flesta om.. Självklart med undantag

Så sant.

The world is mine
82 Inlägg
23 juli 2007
PlumCrazy skrev:
Maizer skrev:
terazzi skrev:

Så sant.

Dito om killar..självklart med undantag cool

Bad like I wanna be

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
23 juli 2007
Trådstartare
Zoe skrev:
PlumCrazy skrev:
Maizer skrev:

Så sant.

Dito om killar..självklart med undantag cool

aegda hehe nej men de finns fina bil tjejer me (vet) men dom flesta är väl inte så jätte fräsha direkt.

Bmw osv..

306 Inlägg
23 juli 2007
jadu=) min bil kommer ut nästa år på utställningar=)
ska styla om en hel del på bilen big_smile

köp en beemer bli belåten se naturen ovanpå plåten:P

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
23 juli 2007
Jag hamnade här för att... Öh? Har jag inte ALLTID typ bott här?! Nej, visst nä, det FANNS ett liv före det virituella garagets tid!? big_smile

Nej, jag gillar bilar, tycker det är kul att prata och kolla runt, gillar upplägget på sidan och trivdes här helt enkelt.

Och jag skulle kunna vara fet, ful, skabbig och allt det andra fördomsfulla, men jag är bara gammal... big_smile

Träffar skulle jag gärna åka till, om jag hade hälsa, ork och tid. Med hus och barn är inte bilträffar prio ett längre, den tiden i vårt liv är förbi för tillfället! smile

// Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
23 juli 2007
Vad flickor vill ha.. :

1. Pojkar , självklart
2. Snygga bilar gillar de flesta, som självklart pojkar har.
3. Ingen konkurrens mot Lunarstorm's alla fruntimmer. = Himmelriket för en tjej här!

MEN, det finns ju självklart riktigt bilintresserade och duktiga tjejer för den delen med! smile
Senast redigerat av AdamOpel (23 juli 2007)

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
23 juli 2007
AdamOpel skrev:
Vad flickor vill ha.. :

1. Pojkar , självklart
2. Snygga bilar gillar de flesta, som självklart pojkar har.
3. Ingen konkurrens mot Lunarstorm's alla fruntimmer. = Himmelriket för en tjej här!

MEN, det finns ju självklart riktigt bilintresserade och duktiga tjejer för den delen med! smile

Hrm...

Kan ju säga att jag INTE är här för pojkarnas skull... Då skulle jag klassas som otäck tant! big_smile
Däremot pratar jag gärna med folk OAVSETT kön och vikt och utseende. Bara de är trevliga.

Snygga bilar tittar jag gärna på däremot! smile

Lunarstorm? Enda anledningen att ha konto där är väl att ha lite koll på vad småsyskonen har för sig när man inte fått tag på dem på telefon på ett tag? big_smile

// Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

274 Inlägg
23 juli 2007
Maizer skrev:
terazzi skrev:

OJ!? Snacka om att dra alla över en kant hmm smile

274 Inlägg
23 juli 2007
Jaaa men som folk sakt tidigare... det är en bra sida... trevligt folk att snacka med... snygga bilar att sitta och kolla på... vad mer kan man önska sig smile

Anledningen till att man aldrig är på träffar... jag bor så satans jäkla långt bort!!!!
Sen ska man ju ha en bil som platsar på en sån oxå! Något jag verkligen inte har för tillfället... men snart så .... smile

38 Inlägg
23 juli 2007
Jag hamnade här för att jag gillar bilar helt enkelt=)
Är inte bara medlem på garaget, utan på Honda forumet, blekinge streetcars forumet, hedbergs-production m.msmile

Garaget är helt klart den bästa sidan, man kan kolla fina bilar, kommentera,  prata med folk som har samma intresse, har man problem med bilen söker man på forumet och hittar lätt det man söker, om inte så får ju alla alltid hjälp=)

Bilutställningar och träffar åker man ju också självklart på.
Typ Elmia, Emmaboda, vallåkra, Uråsa, sen lite små träffar om helgerna smile

Sök