3475
Sök

Många tjejer här!

Masterworks
23 juli 2007
MissMotor_ skrev:
Maizer skrev:
terazzi skrev:
Tjejtöser är bättre simple as that wink sen e dem ju sötare med ^^ hahahahah big_smile
trevliga och med samma intresse, kan fan inte bli bättre big_smile

Inte för att generalisera nu..  men bil tjejer är för det mesta fula, tjocka och skabbiga och det vet de flesta om.. Självklart med undantag

OJ!? Snacka om att dra alla över en kant hmm smile

Vi kanske ska ransaka oss själva oxå,
man e väll inte snyggast i landet heller! hehehe... cool
Senast redigerat av Masterworks (23 juli 2007)

1 120 Inlägg
23 juli 2007
hmm.. spela roll hur man ser ut.. wink

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

terazzi
23 juli 2007
MissMotor_ skrev:
Maizer skrev:
terazzi skrev:
Tjejtöser är bättre simple as that wink sen e dem ju sötare med ^^ hahahahah big_smile
trevliga och med samma intresse, kan fan inte bli bättre big_smile

Inte för att generalisera nu..  men bil tjejer är för det mesta fula, tjocka och skabbiga och det vet de flesta om.. Självklart med undantag

WORD.. beror ju på vem och vilka man snackar med också tongue

Snickar guru
278 Inlägg
23 juli 2007
BMW_Galen_Tjej skrev:

Va är det inte en oskriven regel att ni tjejer ska sminka er fina innan ni sätter er framför datan lol

OBS IRONI FLÖDE: ON cool

Nightrun 2007: 2a :)
Kör M3 E46..

274 Inlägg
23 juli 2007
terazzi skrev:
MissMotor_ skrev:
Maizer skrev:

WORD.. beror ju på vem och vilka man snackar med också tongue

HAHA! Jaa, det är ju sant!
Världen är hård! Ine lätt alla ggr smile

274 Inlägg
23 juli 2007
Masterworks skrev:
MissMotor_ skrev:
Maizer skrev:

Vi kanske ska ransaka oss själva oxå,
man e väll inte snyggast i landet heller! hehehe... cool

Haha... ja precis... då skulle det inte bli så många över! big_smile
*skämmt* wink

145 Inlägg
23 juli 2007
Man hamnade väl här lite av en slump. För mig är det att alla har samma intresse för bilar som lockar. Varit med på Elmia och alla bilträffar i Karlstad och fler kommer det allt att bli big_smile

Mvh

1 120 Inlägg
23 juli 2007
Konstapeln skrev:
BMW_Galen_Tjej skrev:

Va är det inte en oskriven regel att ni tjejer ska sminka er fina innan ni sätter er framför datan lol

haha joo jag måste göra det i bland om jag ska cama.. haha tycker om att se bra ut tongue

Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

Snickar guru
278 Inlägg
23 juli 2007
BMW_Galen_Tjej skrev:
Konstapeln skrev:
BMW_Galen_Tjej skrev:

haha joo jag måste göra det i bland om jag ska cama.. haha tycker om att se bra ut tongue

Hahaha big_smile  ni tjejer är heeeeelt crääääääjsyyyy! wink Det måste jag dock se någon dag wink

Kör M3 E46..

Alecci's fästmö
708 Inlägg
23 juli 2007
__Marcus skrev:
Var väl inte tanken att tvinga heller, utan som du sa försöka få na att vilja.

nej nej så menade jag inte tongue uttryckte mig ba lite fel där smile

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

1 120 Inlägg
23 juli 2007
Konstapeln skrev:
BMW_Galen_Tjej skrev:
Konstapeln skrev:

Hahaha big_smile  ni tjejer är heeeeelt crääääääjsyyyy! wink Det måste jag dock se någon dag wink

hahahaha... big_smile

Alecci's fästmö
708 Inlägg
23 juli 2007
UseDubbelTurbo skrev:
Zoe skrev:
PlumCrazy skrev:

Så sant.

Dito om killar..självklart med undantag cool

aegda hehe nej men de finns fina bil tjejer me (vet) men dom flesta är väl inte så jätte fräsha direkt.

hahaha lite evil tongue

1 120 Inlägg
23 juli 2007
Helt ärligt jag brinner för bilar å sånt.. å jag sminkar mej haha... bor ni nära Malmö kom till våra träffar big_smile här e en film från min senaste träff smile http://www.garaget.org/video/s1xi5q2t148j

Snickar guru
278 Inlägg
23 juli 2007
BMW_Galen_Tjej skrev:
Helt ärligt jag brinner för bilar å sånt.. å jag sminkar mej haha... bor ni nära Malmö kom till våra träffar big_smile här e en film från min senaste träff smile http://www.garaget.org/video/s1xi5q2t148j

Är du nära sthlm så får du komma på våra  wink malmö vågar man inte åka till tongue

Kör M3 E46..

455 Inlägg
23 juli 2007
tycker om att kika på andras byggen å bilar samt visa upp sitt eget som man håller på lite smått med nu big_smile Sedan läsa forumen vad som står där tongue kanske man hittar nått intressant=)

Träffar:
jag tycker de är sk't kul å åka på träffar smile Se på när andra åker me sina bilar , men man längtar juh såklart tills  man själv åker där ist wink
Senast redigerat av Car_Babe (23 juli 2007)

Alecci's fästmö
708 Inlägg
23 juli 2007
skulle med vilja komma på fler träffar men ibland ligger de så långt bort och sånt...ska på en liten nu i halmstad smile på lödag hoppas de blir fint väder....smile

Mest i vägen.
205 Inlägg
23 juli 2007
Har hittills aldrig varit på en träff men det är något jag skulle vilja göra, dock känns det lite ensamt att åka dit som tjej och inte känna en kotte så det är väl det som hindrat mig hittills  roll

Att jag finns på garaget är mest en slump, hittade sidan några månader innan bilköpet och jag tyckte det var ett förjäkla kul ställe att slösa tid på, och när jag köpte egen bil så var ju valet självklart att jag skulle lägga upp den här big_smile

Alecci's fästmö
708 Inlägg
23 juli 2007
ja åka ensam e ju inte kul....de e ju också ett skäl till at tman inte åker på så många träffar..

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
23 juli 2007
Trådstartare
Gör inte detta till en chatt tråd nu.. för då kommer tråden låsas hmm

Bmw osv..

Motormontör
437 Inlägg
23 juli 2007
Jag kan bara säga ensak, att tjejer som gillar bilar och gärna kanske kan byta lite tändstift och olja själv är det sexigaste jag vet.
Rock on Girls!!!!
Det är just en sådan tjej jag söker!!!!!!

Nej konstapeln jag kör inte för fort, jag flyger lågt bara

Sök