Som ämnet lyder, jag verkligen älskar dom
Förut besiktigade jag min volvo 240 turbo, dom gnällde på min singeltorkare på den att den var i synfältet och att man såg dåligt ut, men sa inte ett ljud om att min länkarm på vänster sida var av, den fick jag leta fram själv att den var av.
förra gången jag besiktigade min vectra GT, då slet dom av kjolpaketet i bak på den. Och innan hade gubben gnällt hur låg den var, tar man inte det lugnt då på området ? ICKE!
och IGÅR 08:20 så var jag o besiktigade min Opel igen i högdalen, den gick igenom utan anmärkning, gubben som besiktigade den hade inget att anmärka på alls, skit bra tyckte jag. Glider till jobbet.. hem från jobbet när jag slutade... in till stan senare på kvällen.. då har jag kört allt som allt efter besiktningen cirka 5-6 mil. inne på centralbron märker jag att bilen beteer sig konstigt o att vänster fram däck tar i skärmen.. aja punka tänkte jag.. skit också... lät så tyckte jag. MEN NEJ! väl inne på dalagatan så smäller det till o det tar tvärstopp. Då har länkarmen på vänster sida gått AV och jag VET att gubben stod o kollade på just det fästet när han kollade min framvagn o sa inget alls. Och en länkarm går inte bara av sådär, ni som är bilfantaster vet juh så. Så nu står jag med en nybesiktigad bil, som har trasig länkarm, trasig drivaxel och kanske växellåda, intryckt skärm så jag itne kan öppna dörren.
Tror ni att bilprovningen kommer bråka om detta? för det kommer jag göra!