Har tänkt att sätta på volvos orginalkjolpaket på min s60. Har inte tänkt att sänka den något utan bara sätta på de. Jag undrar då hur låg bilen kommer att bli? Många vägbulor och annat där jag bor. Kommer det bli snyggt med bara kjolpaketet på eller är det ett "måste" att sänka bilen?
Jadu.. alla bilar ser bättre ut sänkta om man slänger på ett paket, dvs om du har ett par snygga fälgar på! har du inte det så tycker jag inte ens du ska sätta på ett kjolpaket än!
Om du redan har snygga fälgar, så bör du sänka den oxå.. för så mycket lägre blir den inte utav kjolpaketet
okej.. men tänker mycket på dessa j*vla vägbulor och att den ska kunna köras på vintern utan att man ska behöva vara orolig att hela fronten ska "trilla" av
hehe, japp. JAg får se om jag får agera snöplog i vinter. då kommer jag att skifta front. min bil går året runt. Men kjolarna och bak spoilern kommer att få sitta kvar i vinter.
hehe, japp. JAg får se om jag får agera snöplog i vinter. då kommer jag att skifta front. min bil går året runt. Men kjolarna och bak spoilern kommer att få sitta kvar i vinter.
Du snackar om att ploga och du har inte ens sänkt bilen? hmm.. tror att jag hoppar över sänkningen låter de som
Du kommer klara dig fint även om du skulle sänka din bil...Du behöver inte sänka den 60mm kanske...men 30-35 mm!?...Du behöver inte ens sänka, det e mer för den "kräsne",som är utseendefixerad. (som nästan alla)
hehe.. vem är inte utseendefixerad Finns ju ett sänkningskitt från volvo som gör 25 mm som kanske vore nått isf. ska slänga in den på volvo i nästa vecka så får man se vad som händer