Tänkte fråga folket vad ni tycker om att åka direkt till swedish match imorgon..Är lite skönare där inte så mörkt och blåsigt för vi är inte så många nu så tar vi tintin sen som alla pratar så bra om
Hoppas att hinna dit, så kanske man kan träffa på några lustigkurrar härifrån då.... Har ni tur blir det ahlgrens bilar utdelning...Håll koll efter en silverfärgad Seat /Anders
men tänk på dom stackarna som inte känner till forumet eller tråden...å så åker dom till siba... Jag tycker siba ska vara mötesplatsen...sen dra vidare? för allas skull?
Vart är den här träffen? Läste nyss tråden och tänkte jag skulle kika förbi men det verkar ju som att ni inte ska till siba? Skriv helst i min gb är någon sjyst.
men tänk på dom stackarna som inte känner till forumet eller tråden...å så åker dom till siba... Jag tycker siba ska vara mötesplatsen...sen dra vidare? för allas skull?
ja du har rätt vi tar Siba..någon som vill åka till något ställe innan och tvätta??
hehe tvätta :o ja ska inte tvätt min bil på hela vintern.
Ska vi tävla o se vems bil som är smutsigast? finalen kan vara Elmia.. vi hyr en monter med våra 2 bilar och sen får folk lägga röster... man vinner en exklusiv photosession tillsammans med Smen! ;P