hmm tolka efter en bil med snowracer hade varit ngt
"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
Ingen som tänker svara på vad snacket om Swedish Match är om?? Fan känner mig utanför Men snart kan jag börja komma igen, har missat huuuuuuuuuuuuuuur många träffar som hellst nu ju, rackans skit.
fan e bra sugen på o dra upp till fjällen o åka bräda, skooter eller slalom skidor nu då
"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
fan e bra sugen på o dra upp till fjällen o åka bräda, skooter eller slalom skidor nu då
Jag med, har Bräda + skidor och husvagn! Hade du vart CoCos hade jag erbjudigt dig att åka med haha
Diskriminering!
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
får la se om man kan styra upp en sälen helg i februari/mars med gorg.. beroende på vad intresset är
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
racer_mackan: Skulle hålla i en solfilms utbildning på dagen, så i min förvirring på morgonen glömde jag tyvärr helt bort dessa när jag åkte från jobbet.... Förvånad att jag fick med allt kursmaterial...skyller på tidigt och oerhört välutvecklad alzheimer