hoppas du får tillbax bilen igen. Fan att folk inte kan skilja på mitt och ditt... avundsjuka människor som inte kan köpa eget... blir så less!
Lycka till iaf!!
Nuvarande bilar:
Volvo v70 T5 "Black mist" http://www.garaget.org/?car=346889
Se även tidigare bilar; xc70 (purple and white), s60, v70n, v50,Chrysler Voyager "Diablo".
Ett tips.. Lägg pengar på ett vettigt larm. Med GSMsändare. Som sänder iväg ett sms där det står precis vad som hänt. Typ "ruta krossad, höger framdörr öppen". Det kostar inte mer än pengarna du förlorar när bilarna blir stulna!
Men tråkigt att de ska ge sig på båda dina bilar!
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Vilka jävla idioter, va e de för nytta me å bränna upp bilen!?! Blir så jävla sur på sånt där Den va ju så jävla fin så varför va de där nödvändigt egentligen
Men men, hur ska du göra nu då?? blir de nåt nytt projekt?
Vilka jävla idioter, va e de för nytta me å bränna upp bilen!?! Blir så jävla sur på sånt där Den va ju så jävla fin så varför va de där nödvändigt egentligen
Men men, hur ska du göra nu då?? blir de nåt nytt projekt?
jo det är sjukt jälva synd
Vet inte hur jag ska göra.. känns inte värt att lägga ner tid o pengar på bilar som bara blir stulna och förstörda..får se vad det blir sen
Nej fy fan vilka as alltså lider med dig kan förstå att du tappar lusten. Jag har haft turen o inte blivit bestulen på mina bilar men jag bor ju på landet också.
Mvh fredrik
Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer
vadå är bilen nerbrunnen ? fan alsså jävla svin =/
jo den är ju de. tråkigt som fan när den va så fin för sitt slag så att säga.
Fattar inte hur man kan va så jävla dålig att man går och stjäl nått från någon annan, skulle aldrig falla mig in att förstöra så för någon.
Varför får man inte ha sina grejjer ifred
fy fan lider me dig verkligen den va ju så jäkla fin. ni tjuvar skaffa er ett liv för fan låt bli andras saker hoppas du inte blir allt för rädd att fotsäta att bygga fina bilar för du gör verkligen fina
Vad tråkigt för dig. Jag förstår inte hur någon kan göra så, jag skulle aldrig kunna stjäla något för någon. Att sedan bränna bilen känns väldigt trist, det finns inte så många sådana bilar kvar i fint skick.