Amen va i helvete !! det är en grej om dem krossar en ruta o tar cd:n lr hela mediautrustningen, men när dem stjäl hela bilen och sedan bränner ner den ! då jävlar har det gått för långt, avundsjuka jävla idioter är det som pysslar med sånt här, FY FAN !!! skulle detta hända mig så skulle jag inte ge upp förens jag hittat dem som gjort det. och sedan hade det inte blive kul o heta "biltjuv" ...
Beklagar så hemskt mkt över stölderna ! hoppas din otur vänder o förblir tur !
Vilka jävla idioter, va e de för nytta me å bränna upp bilen!?! Blir så jävla sur på sånt där Den va ju så jävla fin så varför va de där nödvändigt egentligen
Men men, hur ska du göra nu då?? blir de nåt nytt projekt?
jo det är sjukt jälva synd
Vet inte hur jag ska göra.. känns inte värt att lägga ner tid o pengar på bilar som bara blir stulna och förstörda..får se vad det blir sen
Okej, förstår att du känner så, känns bortkastat Samtidigt tycker jag inte du ska ge upp, du har ju känsla för att få stilrena bilar Investera i ett bra larm ist. Men men, de du som bestämmer hur du ska göra.
Amen va i helvete !! det är en grej om dem krossar en ruta o tar cd:n lr hela mediautrustningen, men när dem stjäl hela bilen och sedan bränner ner den ! då jävlar har det gått för långt, avundsjuka jävla idioter är det som pysslar med sånt här, FY FAN !!! skulle detta hända mig så skulle jag inte ge upp förens jag hittat dem som gjort det. och sedan hade det inte blive kul o heta "biltjuv" ...
Beklagar så hemskt mkt över stölderna ! hoppas din otur vänder o förblir tur !
har du inte helförsäkring eller??? I sånna fall e de väll inget att deppa över, du får säkert ut mer pengar än bilen var värd..
Vi som lägger ner massa pengar och tid på våra bilar så är det inte bara det faktiskta värdet som jag förlorar på.. Tror du seriöst att ett försäkringsbolag ersätter saker utöver vad som är orginal? och nej jag hade inte helförsäkring
men åk runt me pappas bil, men håll inte på sådär.. man får nästan aldrig ut mer pengar än vad den är värd..
FAN va man kan tappa humöret av någons dumma kommentar
Fan att man aldrig får ha sina grejor i fred. Borde vara skottpengar på folk som stjäl o förstör för andra människor. Den som va riktigt snygg oxå, en riktig klassiker. Lider me dig...