3276
Sök

Min kisse har gått till Änglarna!

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
12 augusti 2007
Trådstartare
Min kisse gick bort igår, han blev bara 3 år och 10 månader.

Har ni andra gorgare blivit av med nåt djur nu på sistone.

Lev livet, det kan ta slut fort

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
12 augusti 2007
Under loppet utav 1 år har jag blivit av med mina 2 katter.

Slim försvann en dag och har inte kommit tillbaka än, har inte sett honom sen förra sommaren.

Skrik försvann när jag va på Elmia. Släppte ut honom när vi åkte på morgonen och sen såg jag honom inte igen.

Vilket jävla drag :)

1 196 Inlägg
12 augusti 2007
Tråkigt det där, men tror tyvärr att många katter blir överkörda av bilister som helt enkelt struntar i att de kör på ngn annan husdjur. De likom bara fortsätter... Jag anser att den är en skyldighet som bilist att anmäla till polisen att man kört på ett husdjur, och sedan försöka lokalisera ägaren, iaf om katten avlidit! Annars får man väl bege sig till ngt djursjukhus... Tyvärr gör inte många detta, varför vet jag inte?

3 627 Inlägg
12 augusti 2007
Jag förlora min ena hund för 7år sen iofs.. hon blev 13år.. hade henne enda tills jag blev 12.. det tog rätt hårt på en

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

2 182 Inlägg
12 augusti 2007
Smirnof, familjens katt sprang bort för ett tag sen, helsvart var han men en vit haklapp.

Saknar hans temperament, ena stunden gosig, den andra rena rovdjuret tongue

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Bobo
12 augusti 2007
Jag har haft min katt i fem år, men hon får bara vara ute kopplad, tycker dock synd om henne då en katt säkert hellre lever ett liv i det fria än att sitta inne, men nästa ställe jag flyttar till kommer jag se till så det blir bra för katten också.

OEM <3
6 957 Inlägg
12 augusti 2007
Vi var tvunga att avliva våran katt förra året, pga levern,
Hon blev 18 år gammal, R.I.P sad

OEM <3

175 Inlägg
12 augusti 2007
min fågel dog för omkring en månad sen... ganska tråkigt men den var gammal så det var väll dags.. hade haft den i ca 11år.

Like A Glove

Forummoderator
26 351 Inlägg
12 augusti 2007
NoBra1n skrev:
min fågel dog för omkring en månad sen... ganska tråkigt men den var gammal så det var väll dags.. hade haft den i ca 11år.

Vår katt blev 14 år. Snällaste katt man kunde ha.
Dog för några år sedan. Rip.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

455 Inlägg
12 augusti 2007
Hade en liten  hundvalp när jag var liten  men den togs bort från mig pga dem sa att den skulle bli "aggresiv" låter sjukt var världens underbaraste och var allt jag hade då den mörka tiden sad

264 Inlägg
12 augusti 2007
på bara loppet av ca 4-5 månader fick vi avliva våran katt (12år) och våran vovve (ca 9 år) båda på grund av sjukdom...kisse problem med tänderna kunde knappt äta. och hunden fick något jag inte vet vad det är men åt dåligt ville inte gå ut (helt sjukt) vingla när hon gick..

2 600 Inlägg
12 augusti 2007
minna två hundra gick bort för 6, 7 år sedan sad fast ha en ny hund nu som är 5 år gammal smile men minnena sitter kvar ifrån minna andra älsklings hundar. må dom vila i frid

gör som jag kör gubba racer=)

Good Girl Gone Bad
607 Inlägg
12 augusti 2007
Tog bort hunden jag haft i 16 år i påskas, värsta som hänt. Haft han hela livet :S V.I.F

Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II"
Good Girl Gone Bad

The Queen
200 Inlägg
12 augusti 2007
Usch* Det är så hemskt när djur dör och försvinner. Hade en fågel för några år sedan, en nymfparakit. Han vart väl ungefär 10 år eller nått sånt så en dag så skrek han super mycket ocg föll i hopp i buren sad Och sen för bara någon månad sen så dog min kompis katt Lucifer han lekte med hennes nya kattunge på balkongen och ramlade ner och bara låg där på marken och skaka, djursjkuhuset i falun sa bara åt henne att katten skulle ligga kvar en stund för att han hade tydligen hjärnskakning men hon sa att hon behövde komma till djursjukhuset på en gång men de fick dom ju inte. Men de tog in Lucifer efter ett tag och la han på sägen sen började han hosta blod och sen dog han sad Han vart bara 1 år och en månad. Annars har jag inte vart med om att några av mina husdjur har avlidit.  Jag har två kaniner som är 4 och 6 år sen en hund på 2 år och två katter på 5 och 7 år. Och de har kattlucka så de kan gå in och ut hur det vill och så har det skogen bakom huset smile

Golf Racing*

´76
82 Inlägg
12 augusti 2007
Tråkigt att höra, väldigt trist att få behöva ta bort djur! Men den tid man får med dom är ju underbar!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 augusti 2007
master_lars skrev:
Tråkigt det där, men tror tyvärr att många katter blir överkörda av bilister som helt enkelt struntar i att de kör på ngn annan husdjur. De likom bara fortsätter... Jag anser att den är en skyldighet som bilist att anmäla till polisen att man kört på ett husdjur, och sedan försöka lokalisera ägaren, iaf om katten avlidit! Annars får man väl bege sig till ngt djursjukhus... Tyvärr gör inte många detta, varför vet jag inte?

ja men det är väll en sak men dom som kör på djur och inte stannar och kollar om dom är död eller nått stör jag mig mer på, alltså tänk om nått djur blir påkört men inte dör och får ligga där och lida, det är det nog många djur som får göra sad

och vi har slutat skaffa djur för vi får ju inte behålla dom, alla djur vi har dör typ sad hunden vi hade smet och vart påkörd av tåget, jahapp då var man ju ledsen men efter ett tag så vart det så tomt så vi skaffade iaf en katt men efter ett tag så vart hon påkörd av en bil, sen har vi haft nåra djur som har dött unga av sjukdommar osv också, sad

men hunden som jag och farsan har lever än som tur är smile och hon verkar pigg och frisk och buuuusig tongue

så jag lider med er som blir av med era djur, djur vän som jag är så tycker jag ett djurliv är värt lika mkt som en menniska nästan smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Sök