Dom där älgarna har väl bara Volvo folk eller? Känns långt ifrån Audi i alla fall.
Om du vill ha tips på vad du ska göra med bilen så skulle jag nog bytt ut intercoolern för om orginalet sitter där har du mycke effekt kvar att hämta!
Hehe, Evolve kör med Älgarna. Men tyckte att de satt snyggare på min blåa bil Tyskarna har ju alltid vart lite extra för älgar med
Jo, de där med intercoolern ska fixas. Det har suttit en värre intercooler på. Men efter en smärre krock i nosen så blev den demolerad. Försäkringsbolaget ville bara återställa bilen till "orginal" skick. Därav sitter orginalet i nu... :S
Hahaha tänkte la de
Ahaa okej, ja fö en feet ic e ett måste
Kolla min ic som ja monterade för ett tag sedan...
Den såg riktigt nice ut. Den som satt på min var inte så där stor. Såg att den hade ett vettigt pris med. Går den att montera ihop med orginalfronten? Eller måste man göra några ingrepp?
Skulle även montera en ny skylthållare o ny skylt som jag beställt. Men när jag kom hem så såg jag att jag hade en vanlig skylt i ena handen och en eu-skylt hållare i andra
Så de var bara att lägga ner de projektet :s...
BÄTTRE LYCKA NÄSTA GÅNG!!!
Lägger upp en bild på slutresultatet
Nu är all toning med bilen färdig Blav skapligt nöjd med resultatet
Hehe, Evolve kör med Älgarna. Men tyckte att de satt snyggare på min blåa bil Tyskarna har ju alltid vart lite extra för älgar med
Jo, de där med intercoolern ska fixas. Det har suttit en värre intercooler på. Men efter en smärre krock i nosen så blev den demolerad. Försäkringsbolaget ville bara återställa bilen till "orginal" skick. Därav sitter orginalet i nu... :S
Hahaha tänkte la de
Ahaa okej, ja fö en feet ic e ett måste
Den såg riktigt nice ut. Den som satt på min var inte så där stor. Såg att den hade ett vettigt pris med. Går den att montera ihop med orginalfronten? Eller måste man göra några ingrepp?
\\David
Denna ic:n är i alla fall väldigt bra anpassad, ligger på ca 32 graders insugstemp med den och jag laddar 1.1-1.2 Man kanske måste såga lite men det är inget som kommer synas på utsidan i alla fall. Hör av dig så kan jag nog fixa bättre pris till dig!
\\David
Denna ic:n är i alla fall väldigt bra anpassad, ligger på ca 32 graders insugstemp med den och jag laddar 1.1-1.2 Man kanske måste såga lite men det är inget som kommer synas på utsidan i alla fall. Hör av dig så kan jag nog fixa bättre pris till dig!
Okej.... Jag är allt intresserad, vad kan du fixa för pris då? såg på blocket en anonns från fastone.se för 6995:-
\\David
Okej.... Jag är allt intresserad, vad kan du fixa för pris då? såg på blocket en anonns från fastone.se för 6995:-
\\David
Ska kolla upp detta Hör av mig på PM så fort jag vet exakt...
\\David
Ska kolla upp detta Hör av mig på PM så fort jag vet exakt...
Älgen du har på sidan är dock volvos märke för sina prototyp bilar Så du har allt volvofierat din bil lite. xD Jag gillar dock både audi och volvo. har alltid avgudat båda märkena.
Grattis till inbrottet. Tur dom inte gjorde mer skada än dom gjorde.
tackar tackar... Får väll lägga upp en bild på hur den ser ut nu...
Dom krossade dock "bara" en ruta samt bröt sönder en dörr list. Dom lyckades få tag på 1st Gps, 1st digitalkamera, 1st guldarmband samt alla cd skivor jag äger :s men men. Han/hon behövde säkert dom prylarna mer än jag...
Krossad ruta!
Tillfällig lösning, då jag stod i Landskrona när detta hände och skulle hem dagen efter "40mil" orka ha en plastpåse fladdrandes på motorvägen...
Surt när folk gör sånt här, de får fanimej lära sig skillnaden mellan ditt och mitt..
Hoppas att de inte går på allt för mycket att byta ruta, skroten borde ju ha nån annars i dugligt skick
Lycka till i fortsättningen! mvh kimpa
1500:- i självrisk... En ruta går säkert få tag på. men tror inte skroten har en billig digitalkamera och en gps samt armband till tjejen
Men håller med dig annars, fattar inte vart dagens samhälle samt ungdomar är påväg när dom sysslar med sånt här på dagarna.
Btw detta hände mellan 18.00-18.30 mitt i centrala Landskrona, fortfarande ljust ute och fullt med folk... Krävs nog endel kyla för att våga sig på ngt sådant här...
Jag har iaf lärt mig ngt av det, o de kostar mig 3999:- o de är ett Billarm
Dom gjorde säkert som på min bil, kofot i B-stolpen och böj tills rutan sprängs, slipper man oroa sig att få ont i händerna. Dessvärre blir det ju mer jobb för en annan när dom gör så, varför inte bara ta en sten och slå sönder rutan istället för att förstöra dörren!? Jävla klåpare.
Dom gjorde säkert som på min bil, kofot i B-stolpen och böj tills rutan sprängs, slipper man oroa sig att få ont i händerna. Dessvärre blir det ju mer jobb för en annan när dom gör så, varför inte bara ta en sten och slå sönder rutan istället för att förstöra dörren!? Jävla klåpare.
Jo ser så ut, fast dom använde nog en mejsel istället... Är flera små märken på stolpen :s
Igår fick man tillbaka bilen. Nyrekondad va den med bara de var ju värt självrisken på 1500:- All heder åt Björstigs/Lidköping för bra o snabb service...
Ska nu iväg o innhandla en kompletteringsbaslåda till bilen med. Nu när man har byggt ljudsystem i 100:an så låter ju Bose systemet piss
Tror de blir denna basen från BRL iaf:
240W 10"
Denna ska väll ge lite mer basåtergivning iaf
Ne hinner inte skriva mer nu... Uppdaterar hur det har gått senare ikväll....