Jo de var väll roligt o mycket folk o så iår o faktiskt bra väder.vilket de inte brukar vara hehe. men tyckte de var allt för lite stånd o sådant i år där...
Tycker det var halvkasst.... Jätte rörigt, bilarna vart alldeles för tätt parkerade, mkt "skit" bilar innebland utställningsbilarna, genom stressad prisutdelning....
Men visst, vädret var ju toppen, varken regn lr kokhett, gräs var just gräs å inte lera å många bilar var ju hel nice!
Men jag tycker då att det e dax att skippa "girl power" klassen, det e lite löjligt att ha en klass för bara tjejer, det e ju lixom inte råstyrka bilbyggande handlar om...
Men men...... Man ska la vara happy för att det e en bilutställning iaf!
Hbg i går kväll vart ju iaf hel nice, fast att snuten spärrade av centrum väääldigt tidigt....
ja tyckte det var s¨å där faktiskt tror jag varit där för många g¨ånger så man vet typ vad som är där... gjorde ett fynd i Volvo Hangaren så det var ju nice...
jo då det var väldigt trevligt att gå runt o kolla på bilar får jue lite ideer me o så:D tyckte vädert var perfekt idag:D inte regnade de o inte heller var de varmt så man höll på att dö:) hehehe.. .
Tycker det var halvkasst.... Jätte rörigt, bilarna vart alldeles för tätt parkerade, mkt "skit" bilar innebland utställningsbilarna, genom stressad prisutdelning....
Men visst, vädret var ju toppen, varken regn lr kokhett, gräs var just gräs å inte lera å många bilar var ju hel nice!
Men jag tycker då att det e dax att skippa "girl power" klassen, det e lite löjligt att ha en klass för bara tjejer, det e ju lixom inte råstyrka bilbyggande handlar om...
Men men...... Man ska la vara happy för att det e en bilutställning iaf!
Hbg i går kväll vart ju iaf hel nice, fast att snuten spärrade av centrum väääldigt tidigt....
Som vanligt alla som vill får ställa ut tills platserna är fyllda
Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
Låter ju som dom flesta hade trevligt då, men kan hålla med om att det var lite packat med bilar,, och istället för t-gul radda var det lazerblå radda iår men så klart tycker jag det inte var mycket ös på andra fronten till vänster där "blandade" bilar står, mest epor, och inte så mycket annat,
Många fina bilar, men hur i helvete kan vissa ställa ut sina bilar som dom står, helt skitiga, rostiga, sunkiga, de kan jag se på ica maxis parkering varje dag, annars vart där trevligt!
Många fina bilar, men hur i helvete kan vissa ställa ut sina bilar som dom står, helt skitiga, rostiga, sunkiga, de kan jag se på ica maxis parkering varje dag, annars vart där trevligt!
det finns folk som e så snåla förmodlingen så dom ställer ut så slipper dom betala!!
Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem www.pro-racing.se