3450
Sök

Såhär efter vallåkra.

684 Inlägg
19 augusti 2007
Trådstartare
Ja vad tyckte ni? själv tyckte jag det var riktigt bra, bättre än förra året.

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life

Bilvårdstekniker
253 Inlägg
19 augusti 2007
Jo de var väll roligt o mycket folk o så iår o faktiskt bra väder.vilket de inte brukar vara hehe. men tyckte de var allt för lite stånd o sådant i år där...

ılı.lılı.ılı InZZanE ılı.lılı.ılı

(none)
1 725 Inlägg
19 augusti 2007
Det var helt okey..Synd att så många åkta så tidigt i går hmm Men klart Godkänt!

//Jonas

--Lev i går som det vore i morgon--

Zoom Zoom
381 Inlägg
19 augusti 2007
tyckte de va riktigt roligt och de regna ju inte så mycke så helt klart godkänt

Power is Nothing Without Control

Proljece?
1 464 Inlägg
19 augusti 2007
Godkänt blev förbannad på exet hmm

Lite tråkigt att ta sej ut v8 drar rätt mycket på 30min slö åkande sad

Tanken rymmer ju bara lite drygt 110liter . cool

Åkta ju pickisar upp samma som på galleri. Synd bara att man hamnade långt åt helvete från allt nee nästa gång blir det polo och nära allt xD
Senast redigerat av haxer (19 augusti 2007)

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

plattsättare!
804 Inlägg
19 augusti 2007
det var helt okej men tycker det va sunket att dom stängde av hbg så tidigt i går!!

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
19 augusti 2007
Tycker det var halvkasst....sad
Jätte rörigt, bilarna vart alldeles för tätt parkerade, mkt "skit" bilar innebland utställningsbilarna, genom stressad prisutdelning....

Men visst, vädret var ju toppen, varken regn lr kokhett, gräs var just gräs å inte lera å många bilar var ju hel nice!

Men jag tycker då att det e dax att skippa "girl power" klassen, det e lite löjligt att ha en klass för bara tjejer, det e ju lixom inte råstyrka bilbyggande handlar om...hmm

Men men......
Man ska la vara happy för att det e en bilutställning iaf!smile

Hbg i går kväll vart ju iaf hel nice, fast att snuten spärrade av centrum väääldigt tidigt....

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

529 Inlägg
19 augusti 2007
ja tyckte det var s¨å där  faktiskt tror jag varit där för många g¨ånger så man vet typ vad som  är där...  gjorde ett fynd  i Volvo Hangaren smile så det var ju nice...

Volvo fore life :)

92 Inlägg
19 augusti 2007
Tycker Att Det Var Bra Iår Oxå Visst Polisen Stängde Av Stan Tidigt Och Några Bilar Kunde Man Ha Portat På Träffen Men I Övrigt...kanon Bra

Kolla In Våra Bilar!
WIGGE_86
WIGGE_77
WIGGE_73

Issa
329 Inlägg
19 augusti 2007
jo då det var väldigt trevligt att gå runt o kolla på bilar big_smile får jue lite ideer me o så:D tyckte vädert var perfekt idag:D inte regnade de o inte heller var de varmt så man höll på att dö:) hehehe.. .big_smile

CiViC Issa

Proljece?
1 464 Inlägg
19 augusti 2007
HardcoreHunny skrev:
Tycker det var halvkasst....sad
Jätte rörigt, bilarna vart alldeles för tätt parkerade, mkt "skit" bilar innebland utställningsbilarna, genom stressad prisutdelning....

Men visst, vädret var ju toppen, varken regn lr kokhett, gräs var just gräs å inte lera å många bilar var ju hel nice!

Men jag tycker då att det e dax att skippa "girl power" klassen, det e lite löjligt att ha en klass för bara tjejer, det e ju lixom inte råstyrka bilbyggande handlar om...hmm

Men men......
Man ska la vara happy för att det e en bilutställning iaf!smile

Hbg i går kväll vart ju iaf hel nice, fast att snuten spärrade av centrum väääldigt tidigt....

Som vanligt alla som vill får ställa ut tills platserna är fyllda roll

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

538 Inlägg
19 augusti 2007
nån som tog bilder? lägg gärna upp nåt,skulle va kul o se för oss som inte va där! big_smile

417 Inlägg
19 augusti 2007
jopp bilder finns under fliken Bilder i Forumet... smile

mvh/Jocke

538 Inlägg
19 augusti 2007
jockecruiser skrev:
jopp bilder finns under fliken Bilder i Forumet... smile

mvh/Jocke

götttt!

1 489 Inlägg
19 augusti 2007
WIGGE skrev:
Tycker Att Det Var Bra Iår Oxå Visst Polisen Stängde Av Stan Tidigt Och Några Bilar Kunde Man Ha Portat På Träffen Men I Övrigt...kanon Bra

Snälla...

• Även den starka måste ta i när han skiter

684 Inlägg
19 augusti 2007
Trådstartare
Låter ju som dom flesta hade trevligt då, men kan hålla med om att det var lite packat med bilar,, och istället för t-gul radda var det lazerblå radda iår tongue men så klart tycker jag det inte var mycket ös på andra fronten till vänster där "blandade" bilar står, mest epor, och inte så mycket annat,

men det var nice, vad gjorde ni för fynd då?

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life

Skaune
19 augusti 2007
Många fina bilar, men hur i helvete kan vissa ställa ut sina bilar som dom står, helt skitiga, rostiga, sunkiga, de kan jag se på ica maxis parkering varje dag, annars vart där trevligt!

plattsättare!
804 Inlägg
19 augusti 2007
Axor skrev:
Många fina bilar, men hur i helvete kan vissa ställa ut sina bilar som dom står, helt skitiga, rostiga, sunkiga, de kan jag se på ica maxis parkering varje dag, annars vart där trevligt!

det finns folk som e så snåla förmodlingen så dom ställer ut så slipper dom betala!!

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se

420 Inlägg
19 augusti 2007
Axor: Hoppas inte du ställde ut med din 740 eller Honda....

Gasglad bilälskare...
7 Inlägg
19 augusti 2007
Helt ok, lite dåligt med utbud av grejor o köpa dock hmm O vart va klassen för 400? Va helt alena med mina lilla 460 wink Men många fina bilar, helt klart.

Sök