ok nice;)..skollar menas med att du har så varmt vatten som mjöligt så du knappt klarar av att tvätta den hela tiden du får ta små pauser medans man tvättar den svider lite men värt de:D har genomfört med med en kompis som fega o hade plasten länge o sköljde med kall vatten tog mycket längre tid för han:Pmen de är ju kroppens läk procudor med som spelar in med men enligt mig så ska den skollas när man tvättar dom eller de mvh/brange
Okey, hur lång tid tog läkningen ? Frågar trots att det kan vara ganska individuellt.
Min första 5 dagar tro jag länge sen;)..men min 2 senaste 4 dagar.
Kikade lite på websidan, men inget står om det som du beskriver ska underlätta läkningen.
Kikade lite på websidan, men inget står om det som du beskriver ska underlätta läkningen.
Saxat från websidan OBS!!! INGEN SPRIT ELLER SEX UNDER LÄKEPROCESSEN!!! OBS!!!
Detta var nog ett av det dummaste jag läst! Det är inte hjärnkirurgi som kroppen fått utstå, sex lär knappast hindra läkeprocessen om man gjort en tatuering på säg armen.
funderar nu starkt på att tatuera in rockabilly i nån schyst stil på undersidan av underarmen, får se hur det blir med det men är jävligt sugen på det, och förmodligen blir det nog av så fort jag får lite pengar över
nån som har bild eller förslag på shyst stil på texten??
Dafont.com har allt möjligt roligt..
tack.. ska kika lite där
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Håller med Funka hur bra som helst eftersom dom är gjorda för just tatueringar
köper alltid ett "kitt" på mässan dom e alltid bra att ha får me allt man behöver o ja tycker att färgerna blir klart mkt bättre om man vårdar tattoon me tatto goo
Håller med Funka hur bra som helst eftersom dom är gjorda för just tatueringar
köper alltid ett "kitt" på mässan dom e alltid bra att ha får me allt man behöver o ja tycker att färgerna blir klart mkt bättre om man vårdar tattoon me tatto goo
som tur är har man en polare som är tatuerare så han ska få tatuera in mitt barns namn ok datum på armen. sen har man två triable mönster sen tidigare. 300kr ville han ha då bli tatueringen 3cm hög 7cm lång.